Най-голямата социална мрежа в света отчете своите резултати за първото тримесечие вчера. Продажбите са нараснали с 42% до 3.54 милиарда долара за тримесечието, като ръстът им би бил 49% без да се отчита ефектът на скъпия долар, съобщиха от компанията.

Приходите от реклама са нараснали с 46% до 3.32 милиарда долара на годишна база, като са съставлявали 94% от общите приходи на компанията.

Виж още: По колко часа на ден работи Марк Закърбърг

Без да се отчитат еднократните елементи печалбата на акция е била 42 цента, спрямо 35 цента преди година. Средните очаквания на анализаторите бяха за печалба от 40 цента на акция.

От Facebook обявиха, че разполагат с 1.44 милиарда потребители, спрямо 1.39 милиарда през четвъртото тримесечие на миналата година и прогнозите за 1.43 милиарда потребители.

През изминалата година от Facebook породиха опасения сред анализаторите, след като прогнозираха ръст на разходите със 75% през тази година. Вчера от социалната мрежа занижиха тази прогноза, като заявиха, че очакват ръст на разходите си между 55 и 65% за тази година.

Ежедневно потребителите на социалната мрежа гледат общо около 4 милиарда видеа. Наблягане върху видео-съдържанието от страна на Facebook е направила това перо най-голям източник на приходи за компанията.

Близо 73% от приходите са дошли от мобилна реклама, което е повишение от 59% на годишна база.

Активните дневни потребители на социалната мрежа са средно 936 милиона през март, повишение от 17% на годишна база.

Месечните активни потребители са се повишили с 21% в Азия до 471 милиона, а в Европа са нараснали с 6.2% до 307 милиона. В останалите части на света ръстът е 15%.