И Pepsi с по-добри резултати
След добрите резултати от най-големия световен производител на безалкохолни напитки – Coca-Cola, по-добри от очакванията тримесечни резултати изнесоха и от PepsiCo.
Виж още: Coca Cola би прогнозите на пазара
Вторият най-голям производител на храни и напитки отчете печалба за първото тримесечие в размер на 83 щатски цента, което се оказа колкото печалбата на компанията през същото тримесечие на миналата година.
Резултатът се оказа обаче над средните очаквания на анализаторите, прогнозирали печалба от 79 щатски цента.
Приходите са се понижили до 12.22 милиарда долара спрямо 12.62 милиарда долара преди година. И тук резултатът превиши леко средните очаквания за приходи от 12.21 милиарда долара.
От следващия сезон Pepsi ще държи правата за спонсорство на Националната баскетболна лига в САЩ (NBA). Правата бяха държани от основния конкурент на компанията Coca Cola през последните 28 години.
По силата на постигнатото споразумение, подразделението Mountain Dew ще бъде официалната напитка на NBA през следващия сезон.
В средата на миналия месец стана ясно, че компанията е привлякла в борда на директорите си Ричард Фишер, който преди това заемаше в продължение на 10 години поста президент на подразделението на Федералния резерв на САЩ в Далас.