Китайският Netflix се насочва към САЩ
Китайската компания Letv не е особено известна сред широката инвестиционна публика и тя често е описвана като китайския Netflix. От компанията не обичат това сравнение, като по-скоро казват, че Netflix е китайската Letv.
Причината – тя се е появила четири години по-рано от Netflix, като също предоставя на потребителите онлайн телевизия и оригинално видеосъдържание.
Виж още: LeTV - смартфонът без граници
LeTV - смартфонът без граници
Прочети повече на: http://profit.bg/news/LeTV---smartfonut-bez-granitsi/nid-136321.html
LeTV - смартфонът без граници
Прочети повече на: http://profit.bg/news/LeTV---smartfonut-bez-granitsi/nid-136321.html
За разлика от Netflix обаче, китайската компания предоставя на своите потребители още смарт телевизори, декодери, а от съвсем скоро и смартфони.
Още една разлика има между двете компании: Letv е с пазарна капитализация от 12 милиарда долара, докато тази на Netflix е над три пъти по-голяма при нива от над 37 милиарда долара.
Съвсем скоро се очаква двете компании да имат още нещо общо – и двете да оперират на щатския пазар предвид на плановете на Letv да предоставя онлайн видео услуги в САЩ.
През април Letv представи първия си смартфон в Китай, като до края на годината смартфоните на компанията се очаква да се продават и в САЩ.
„Възнамеряваме да увеличим сериозно присъствието си на щатския пазар“, коментира Марк Ли, представител на китайската компания.
Компанията е поредният голям китайски интернет играч, който насочва вниманието си към САЩ. По-рано търговският конгломерат Alibaba дебютира на щатската фондова борса именно като първа крачка за засилване на позициите си на този пазар.
Първоначалните цели на Letv са скромни – да предоставят видеосъдържание на говорещите китайски потребители в САЩ, като им продадат смартфони, с което да им подсигурят този достъп. Впоследствие от компанията ще разширят услугите си и към американските потребители.