Над 30 стажанти на Мтел участват в доброволческа акция на Витоша
![Над 30 стажанти на Мтел участват в доброволческа акция на Витоша](https://sportal365images.com/autocrop/smp-images-production/profit.bg/24012024/eaeffb06-d949-417e-a3f1-f7390bb0bbb5.jpg?width=1001&height=538&format=webp)
Над 30 стажанти на Мтел се включиха в доброволческа акция за облагородяване на местността „Бялата вода“ на Витоша, организирана специално за младежите. Доброволците съчетаха отборните игри с възможността да се погрижат за природата и да съберат отпадъците, оставени в планината от други посетители.
Стажантите се включиха в лакирането на всички дървени съоръжения в местността – пейки, маси и указателни табели. Така те продължиха традицията, поставена от компанията, да възпитава в служителите си отговорност към природата и заобикалящия ги свят.
Единадесетото издание на стажантската програма на Мтел стартира в началото на юни. Тя се провежда под мотото „Експедиция Мтел“ и в нея участват близо 90 младежи. Те се обучават в направленията „Информационни технологии“, „Телекомуникации“, „Финанси“, „Право“, „Човешки ресурси“, „Маркетинг“ и „Корпоративни комуникации“. Стажантите са студенти в трети и четвърти курс в Технически университет – София, Software University – София, Университетът за национално и световно стопанство, Американски университет в България, Нов български университет, Варненски свободен университет "Черноризец Храбър"и ESIEE – Париж.
По време на обучението им, стажантите участват в различни тренинги, доброволчески тиймбилдинг и онлайн обучения, които ще помогнат да изградят по-приятна и ползотворна работна среда за тях. Освен тези активности, младежите ще работят и по реални бизнес казуси, свързани телеком пазара в България. Резултатите от труда им ще бъдат представени в края на стажантския период.
Всяка година кандидатурите за стаж в Мтел са приблизително 2000. От 2005 година досега в стажантските програми на компанията са взели участие приблизително 800 младежи, а телекомът е инвестирал в тяхното развитие близо 3 милиона лева. Компанията приема средно по 70 стажанти всяка година, като статистиката показва, че 1/3 от тях биват назначени на работа след приключването на програмата.
Стажантската програма е част от политиката на Мтел да подпомага професионалното развитие на младите таланти. Освен чрез нея компанията се старае да подкрепя бъдещите професионалисти и чрез партньорства с множество от най-големите български университети, както и чрез участия в редица кариерни форуми.