Бизнес клиентите на Теленор вече могат да се възползват от услугата „Автопарк Решения“, която осигурява непрекъснато наблюдение и контрол на служебните автомобили в реално време. Решението се осъществява посредством мобилна и сателитна връзка и може да бъде използвано в и извън страната.

Новата услуга не изисква първоначална инвестиция за оборудване и е разработена с цел да предостави на бизнес клиентите на Теленор възможност да намалят разходите си за гориво, както и да оптимизират административните процеси, свързани с управлението на служебния им автопарк.

Освен това, те могат да подобрят планирането на маршрутите на автомобилите в работните часове и извън тях. Клиентите разполагат с дистанционен контрол по всяко време, идентификация на шофьорите и дефиниране на региони, а също така могат да следят изпълнението на работните процеси чрез получаване на детайлни справки и уведомления при възникнали събития.

„Теленор Автопарк Решения“ се активира и управлява чрез GPS устройство, което се монтира в автомобила, SIM-карта с включен мобилен интернет и уеб-базирано приложение за контрол и мониторинг на услугата през компютър или таблет. Приложението е достъпно през Теленор Бизнес портал, без да е необходима допълнителна регистрация.

В зависимост от своите нужди, бизнес клиентите на Теленор могат да избират между пакет „Основен“ и пакет „Плюс“ с едногодишен или двугодишен договор. Цените на пакетите започват от 16,99 лв. без ДДС. Специални допълнителни пакети в Роуминг се предлагат на всички бизнес клиенти, които желаят да използват „Автопарк Решения“ и в чужбина.

Допълнителна информация относно цените и параметрите на „Теленор Автопарк Решения“ може да бъде получена чрез запитване до съответния търговски представител, както и на интернет страницата на компанията на адрес: http://www.telenor.bg/bg/business.