Десетте най-успешни кампании в Kickstarter през 2015 г.
Много от най-креативните идеи на предприемачите започват пътя си до пазара през платформата за набиране на средства Kickstarter. През миналата година 3.3 млн. души от цял свят са потърсили финансиране от там за повече от половин милиард долара.
Данните за тази година все още не са събрани, но очакванията са да надхвърлят тези от миналата. Вижте кои идеи набраха най-много капитал тази година.
10. Зарядно устройство ZNAPS
С него може да заредите телефона си и други електронни устройства. С набраните малко над 3 млн. долара то се нарежда на 10-о място в класацията.
9. Душ Nebia
Душовете се промениха драстично през последните десетилетия, а повечето разхищават много вода. Nebia може да намали със 70% количеството използвана вода. Кампанията беше финансирана с 3.1 млн. долара в Kickstarter.
Вижте още: Стартъп готви революция на душовете с подкрепата на шефа на Apple
8. Настолната игра Conan
Чудовища, животни, войници и битката на Конан Варварина, събрани в епичната настолна игра, базирана на произведенията на Робърт Хауърд.
Проектът на Monolith Board Games звучи като безгрижно забавление, но може да се превърне в сериозен бизнес, след като набра 3.3 млн. долара от Kickstarter.
7. Настолна игра Zombicide
Още една настолна игра, тази на производителя на игри CoolMiniOrNot, наречена Zombicide, влезе в топ 10 на най-големите кампании в Kickstarter.
Апокалиптичната игра за оцеляването вече има трета версия, която струва около 90 долара и включва 3D принтирана колекция фигурки зомбита. С близо 21 хил. поддръжници тази кампания получи 4.1 млн. долара финансиране.
6. Ежедневна чанта за фотографи
Peak Design, която може да се похвали с 20 продукта с финансиране от Kickstarter през последните пет години, създаде в сътрудничество с фотографа Трей Ратклиф ежедневната чанта the Everyday Messenger Bag.
Функционална и водоустойчива, тя е предназначена за фотографи и други хора с професии, които изискват пренасянето на много електронни устройства. Кампанията бързо спечели доверието на 17 хил. души и набра 4.9 млн. долара.
5. Видео играта Bloodstained
На пето място с 5.5 млн. долара се нарежда видео играта Bloodstained, създадена от Коджи Игараши. Действието в нея се развива в готически свят, пълен със замъци, магически заклинания и демони.
4. Видео играта Shenmue 3
Приключенската игра Shenmue 3 беше създадена през 1999 г. и бързо стана популярна. Четиринадесет години по-късно нейният създател Ю Судзуки успя да получи 6.3 млн. долара от близо 70 хил. поддръжници за третото й издание.
3. Игра с карти Exploding Kittens
Известният карикатурист и създател на сайта за комикси The Oatmeal Матю Инман, заедно със разработчиците на видео игри Шейн Смол и Елън Лий, създадоха играта с карти Exploding Kittens (Експлодиращите котета). Кампанията набра 8.8 млн. долара в Kickstarter.
2. Най-доброто в света яке за пътуване
Ако някога сте си мечтали за яке, оборудвано с 15 джоба, възглавница за врата, маска за очите и химикал, вграден в ципа, може да сте един от 44-те хил. поддръжници на кампията на BauBax, която набра 9.2 млн. долара.
Мултифункционалното яке се предлага в четири стила за мъже и жени.
Вижте още: Проект за мултифункционално яке набра 1 млн. долара финансиране
1. Умен часовник Pebble
Безспорно най-силната кампания на Kickstarter през тази година е смарт часовникът Pebble, която успя да набере 20.3 млн. долара от близо 80 хил. поддръжници. С него можете да слушате музика, да отговаряте на съобщения, за изпращате видео записи.
Той има и чисто нова софтуерна система, но работи също с iOS и Android. Оборудван е и с батерия, която издържа една седмица работа.