Хотелът е едно емоционално преживяване. Това се преподава в училищата за туризъм, а в случая с Faena Hotel в Маями бийч този израз е точно на място.

Подобно на предшественика си в Буенос Айрес, хотелът в Маями определено е палат, който гали сетивата, пише Forbes.

“Всичко е проектирано така, че да бъде преживяване,” казва PR директорът на хотела. Основната идея на дизайна е да върне блясъка на Маями бийч от 50-те години на миналия век.

За всичко това допринасят кабаретното шоу в парижки стил Faena Follies, което се играе в специален салон за 150 души; ароматът и вкусът на храната, която се готви в кухнята на открито в ресторант Los Fuegos; спа центърът и изгледът към океана от плажа с площ от над 9 000 кв. м.

На Алан Фаен, собственик на едноименната строителна компания, се приписва превръщането на доковете в района на Пуерто Мадеро в Буенос Айрес от изоставени в популярна дестинация.

В Маями бийч той и неговият милиардер бизнес партньор Лен Блаватник създават хотел на мястото на хотела от 1947 г. Saxony и заобикалящия го район Фаена. Това е проект за 1 млрд. долара, който се простира на пет пресечки. Фаена го нарича Утопия.

Част от него е и сградата, в която през миналата година за 60 млн. долара бе купен най-скъпият имот в Маями.

В хотел Faena има 169 стаи и апартаменти, както и 13 пентхаус апартаменти, има умни асансьори и доста дизайнерски елементи, проектирани от някои от най-добрите имена, с които Фаена работи.