Австралийска компания реши най-накрая да си признае, че през последните две години е пускала фалшиви клипове, които бързо набират популярност в интернет, с цел да заблуждава новинарските сайтове и телевизионните канали по света.

Woolshed се занимава с продуцирането на филми и се намира в Мелбърн. Може би сте виждали поне един от осемте им видеоклипа - в някои от тях мечка преследва сноубордист, акула се доближава застрашително близо до пристанището в Сидни, а лъв е готов да отмъсти за смъртта на приятеля си.

Някои клипове веднага са разпознати като фалшиви и много хора изразяват съмнение в истинността им. Именно това ги превръща в сензация. Продуцентите наричат това "социален експеримент". От Woolshed твърдят, че имат повече от 205 милиона гледания в 180 страни и близо 1.6 милиона лайка във Facebook.

"Поставихме си за цел да разберем как точно се създават кратки форми на високо споделящо се съдържание, което е способно да достигне световната маса, без да има нужда от скъпи рекламни кампании, публични стратегии и разпространение на реклами", обяснява компанията на личния си сайт.