Lamborghini не е от компаниите, които основават стратегията си на висок обем на продажбите, но изглежда това е на път да се промени с дебюта на новия практичен спортен автомобил (SUV) на италианския производител.

В интервю за Reuters вчера,изпълнителният директор на Lamborghini Стефано Доменикали заяви, че компанията има намерение да увеличи продукцията си до поне 7000 автомобила годишно, след пускането в продажба на луксозния SUV през 2018 година.

Доменикали обяви още, че компанията ще ограничи годишната на своите суперавтомобили до 3500, а в същото време ще се стреми да произвежда поне още толкова бройки от новото возило. Продукцията може да достигне и по-високо ниво, в зависимост от търсенето.



Планираното увеличение в продукцията, ще изисква допълнителни производствени ресурси, но Lamborghini има готово решение за това. Компанията ще увеличи своя персонал с 500 човека и ще удвои размера на своята фабрика в Болоня. И двете стъпки са част от обявената през 2015 година инвестиционна програма на компанията.

Въпреки, плановете си да навлезе на пазара за практични спортни автомобили, Lamborghini не смята да пренебрегва сектора на луксозните спортни возила. „Ние няма да се откажем от нашето ДНК, което е да правим супер спортни коли,“ уверява Доменикали.

През 2015г. Lamborghini регистрира рекордни годишни продажби от 3245 автомобила. Малко над 1000 от продажбите бяха реализирани в най-големия пазар на компанията – САЩ.