Как турски месар се превърна в звезда в Instagram?
Нусрет Гьокче е собственик на верига ресторанти в Турция. Младият мъж публикува редовно снимки и видеа по време на работата си в Instagram и неотдавна премина прага от един милион последователи в сайта за споделяне на снимки, пише френският вестник l’Express.
Тъмни очила, прилепнала бяла тениска с леко деколте, която се съчетава добре със сакото. Гьокче полага особени грижи за външния си вид на всички снимки и видеа, които публикува в Instagram.
Турският месар, който е собственик на веригата ресторанти Nusr-Et Steakhouse, вече има многобройни почитатели в социалната мрежа благодарение на забавния и лежерен начин, по който обработва месото.
Младият мъж не се колебае да показва техниките за рязане на месото, които използва в работата си. В едно от видеата, публикувано преди два месеца, той е в кухнята си и реже месо с удивителни движения на ножа. Всичко това на фона на турска поп песен. Две седмици по-късно избира да работи на фона на Вивалди.
Изкуството за осоляване на месото
Когато не е в кухнята, Гьокче се снима навън. Той дължи популярността си не само на начина, по който реже месото, но и на маниера си на посоляване на ястията. Американският певец Бруно Марс дори публикува в понеделник снимка на Нусрет в Twitter.
Техниката му спечели прякора „Бея на солта“. Месо, сол и отличителни маниери явно са съвършената рецепта, за да се превърне човек в звезда в социалните мрежи.
Снимки: Instagram, Twitter