Как да управляваме входящите си фактури ефективно?
Ключов момент за успеха на всеки бизнес е да поддържа своята конкурентноспособност. За да останат в крачка, все повече бизнеси се фокусират върху това да подобрят работните си процеси посредством решения за управление на съдържанието (ECM).
Един от важните процеси, който има нужда от оптимизация и автоматизация, е обработката на входящи фактури. За целта компаниите се нуждаят от внедряването на бърза и точна система за управление им.
Част от проблемите, които се срещат при обработката на фактури, са ръчното въвеждане на данните на контрагента, процеса по одобрение на разходите на много различни нива, което, от своя страна, може да забави плащането на фактурите в срок.
Освен това, последващото движение на фактурите и моментният статус на документа са трудно проследими, а не на последно място трябва да се отчете и времеемкото търсене на архивирания документ.
Наличието на ECM решение обаче, може да спомогне да въведете ред в целия работен поток. Благодарение на него ще управлявате лесно и ефективно входящите си фактури през целия им жизнен цикъл.
Ще избегнете ръчната работа по въвеждане на данните и ще разполагате с автоматичен процес на одобрение и контрол върху разходите, надеждно съхранение и лесно последващо търсене по предварително зададени индекси. Важно е да се спомене и максималната сигурност на информацията, която се гарантира от системата за управление на съдържанието.
Интересувате се от решение за управление на вашите входящи фактури? Свържете се с нас на info@konicaminolta.bg.