Tesla опипва почвата за влизане в музикалния бизнес
Компанията за електромобили и соларни панели Tesla скоро може да навлезе и в музикалния бизнес.
Това сочи информация, идваща на изданието Recorde, цитирана от TechCrunch. Според информацията, Telsa води разговори със звукозаписни компании в посока навлизането в този бизнес.
Компанията планира да стартира с безплатна услуга под формата на срийминг на радиопрограми.
Самият Илон Мъск отбелязва, че компанията му проучва музикални продукти по време на последното Общо събрание на акционерите на Tesla, проведено в началото на настоящия месец юни.
Коментарите на Мъск не са особено конкретни, тъй като милиардерът посочва, че е „много трудно да намериш добра плейлиста или добър пасващ алгоритъм” за музика, която човек иска да чуе, докато шофира.
По думите му, Tesla може да обяви какво точно има предвид по-късно през тази година.
Коментарите на милиардера звучат като думи на човек, които крие някаква тайна и леко открехва вратата за нея, което прилича леко на раждането на компанията му The Boring Company. Идеята за нея се зародила, докато Мъск скучаел в задръстванията по пътищата на Лос Анджелис.
Освен всичко друго изниква въпросът защо й е на Tesla да работи сама по този проект, вместо да обедини усилия с друга компания. Поради това е възможно информацията, че се водят разговори с музикални лейбъли да е насочена именно в тази посока.
Дори и цялата концепция все още да звучи леко налудничаво, все пак Tesla разработва автономни автомобили, които в близко бъдеще ще са основна част от техния бизнес модел.
Нищо чудно Мъск да търси начин да затвори пълен кръг около потребителите – от самоуправляваща се система до музиката, която звучи в колата.