Милиардерът Илон Мъск се занимава с много неща. Той е основател и изпълнителен директор на компанията за електрически автомобили Tesla, космическата SpaceX и строителната The Boring Company.

Паралелно с това, Мъск се занимава с Opena AI – неправителствена организация за разработка на изкуствен интелект и Neuralink, която работи, за да свърже човешкия мозък с компютър. С толкова много работа, човек едва ли има време за личен контакт с потребителите. Това обаче не важи за Илон Мъск.

Недоволни клиенти, оплакали се в Twitter, получиха отговор от профила на милиардера. Макар съобщението да е едно и също, то определено създава усещането за по-личен контакт.

Един от клиентите се оплаква от лошо изживяване в магазин на Tesla в Станфорд, където дилър на автомобили е бил прекалено напорист около продажбата на возило.

„Определено не е ОК“, отговаря Мъск чрез Twitter. „Пратих подсещане към магазините на Tesla, че искаме хората да желаят да дойдат пак. Това е нещото, което действително има значение“, пише Мъск.



По този начин, реално неприятното изживяване на клиентите се превръща в интересна история. Все пак не всеки ден милиардер ти пише в социалните мрежи.