Илон Мъск отговаря в Twitter на недоволни клиенти
Милиардерът Илон Мъск се занимава с много неща. Той е основател и изпълнителен директор на компанията за електрически автомобили Tesla, космическата SpaceX и строителната The Boring Company.
Паралелно с това, Мъск се занимава с Opena AI – неправителствена организация за разработка на изкуствен интелект и Neuralink, която работи, за да свърже човешкия мозък с компютър. С толкова много работа, човек едва ли има време за личен контакт с потребителите. Това обаче не важи за Илон Мъск.
Недоволни клиенти, оплакали се в Twitter, получиха отговор от профила на милиардера. Макар съобщението да е едно и също, то определено създава усещането за по-личен контакт.
Един от клиентите се оплаква от лошо изживяване в магазин на Tesla в Станфорд, където дилър на автомобили е бил прекалено напорист около продажбата на возило.
„Определено не е ОК“, отговаря Мъск чрез Twitter. „Пратих подсещане към магазините на Tesla, че искаме хората да желаят да дойдат пак. Това е нещото, което действително има значение“, пише Мъск.
Def not ok. Just sent a reminder to Tesla stores that we just want people to look forward to their next visit. That's what really matters.
— Elon Musk (@elonmusk) 16 септември 2017 г.
@elonmusk you sir, are hardcore. This is how it's done.
— Muji Manghi (@MujiManghi) 16 септември 2017 г.
Dude, I love how hands on you are with your companies! Keep raising the bar!
— Stanton Schuler (@Sschuler75) 16 септември 2017 г.
По този начин, реално неприятното изживяване на клиентите се превръща в интересна история. Все пак не всеки ден милиардер ти пише в социалните мрежи.