Мтел навлиза на пазара на облачни услуги с нова платформа
В края на миналата година Мтел, част от A1 Group, предприе поредна стъпка към разширяване на своето портфолио от услуги, като стартира първата у нас онлайн платформа за дигитални услуги. Тя позволява на клиентите да заявят, платят, активират и управляват облачни решения на едно място. Порталът е локализиран на български език, а продуктите, предлагани в него, са насочени към бизнес клиенти. Потребителите ще могат да заплащат закупените от тях услуги, както с кредитна или дебитна карта, така и с фактурата си от Мтел.
Платформата предлага над 20 „облачни” услуги, насочени към бизнес клиентите на Мтел. Те са разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност. Телекомът залага на широк спектър от решения – от софтуер за проследяване на продажбите и постигане на по-висока ефективност, през интелигентни системи за организиране на контакти и задачи, оптимизиране на работата в екип и проследяване на сделки, до IT услуги като Microsoft Office 365 и антивирусна защита на e-mail, Wi-Fi мрежи и web сайтове.
От Мтел споделят, че въвеждането на платформата, се дължи на факта, че телекомът е част от семейството на A1 Group. Дигиталният портал е специално разработен за компаниите в Групата и освен у нас, е достъпен на още 3 европейски пазара.
Топ продукти
Три са „облачните” услуги, които се очертават като фаворити в новата платформа за дигитални услуги на Мтел – Office 365, IKARUS anti.virus, Zoho CRM: