Porsche удвои таргета за продажби на електромобили до 2025 г.
От Porsche си поставиха една от най-агресивните цели за продажба на хибриди и електромобили в автомобилната индустрия, прогнозирайки, че те ще съставляват половината от общите продажби на марката до 2025 г.
Луксозната марка на Volkswagen AG подготвя за продажба спортния електрически модел Mission E следващата година и обеща да добави и други модели, като концептуалния Cross Turismo с четири врати, който показа през март.
Porsche вече спокойно може да си постави за цел електрическите модели да съставляват 50% от продажбите, или два пъти повече, в сравнение с прогнозата от миналия месец, тъй като повечето модели и политиката на Китай увеличават търсенето, заяви оглавяващият отдел Продажби в компанията Детлев фон Платен.
“Китай е и ще остане най-големият пазар за електромобили в обозримо бъдеще”, добави фон Платен по време на автомобилното изложение в Пекин.
Обявеният от Porsche по-амбициозен таргет идва след назначаването на Херберт Дийс за главен изпълнителен директор на Volkswagen. Той е заявявал неколкократно, в това число и по време на изложението в Пекин, че иска най-големият автопроизводител в света да се адаптира по-бързо към технологичните промени в индустрията.
Porsche, която е най-печелившата марка на VW, като възвръщаемост от продажби, се ангажира с фундаментални промени, за да запази водещите си маржове на печалба.
Porsche подготвя за пазара мощен електромобил Предварителната цена на колата достигна 90 000 долара
Залагайки на тристепенна стратегия за оптимизация на двигателите с вътрешно горене, хибридите и чисто електрическите автомобили, Porsche вече отчита реакция сред потребителите.
Около 60% от купувачите на обновения модел Panamera с четири врати в Европа избират версията, оборудвана с бензинов двигател и електромотор. Технологията за следващото поколения на легендарния спортен модел на Porsche - 911, също ще позволи интегрирането на електромотор.
Глобалните продажби на Porsche достигнаха ново рекордно ниво през 2017 г., нараствайки с близо 4%, до 246 000 автомобила. Ръстът в последните години се дължи до голяма степен на добавянето към продуктовата гама на компактния SUV модел Macan.