Amazon продаде 100 млн. продукта за 36 часа
Не, това не е черен петък, а просто Prime Day на Amazon. От компанията обаче информират, че са продали 100 млн. продукта в рамките на 36 часа, с което събитието се е превърнало в най-голямото в историята на онлайн пазаруването.
Amazon използва Prime Day, за да предлага основно собствените си услуги и продукти, както и голяма част от тези на партньорите си, пише CNBC.
Гигантът от Сиатъл обаче за момента не предостави повече подробности за общата стойност на покупките. Припомняме, че през 2017 г. оттам отчетоха 60% ръст на продажбите спрямо година по-рано, като това основно се дължеше на факта, че разпродажбите бяха не 24, а цели 30 часа.
Е, тази година от Amazon добавиха още 6-часова възможност на потребителите да пазаруват с големи остъпки.
Общият брой на закупените устройства „домашни асистенти“ е достигнал 1 млн. броя, пише Forbes.
Почти по същото време обаче конкурентът на компанията Apple спря от продажба продуктите и услугите, предлагани от Ring.
Alexa, не оставяй детето да те юрка!Малчуганите приемат
Стартъп компанията наскоро бе закупена от Amazon срещу 1 млрд. долара, а на 16 юли оттам обявиха, че продуктите са изчерпани. Ring предлага производството на звънци и камери от ново поколение, които от Amazon планират да съчетаят с умното си устройство Alexa, с което да контролираме дома си с думи и с мобилния си телефон.
Вчера за кратко пазарната капитализация на Amazon премина границата от 900 млрд. долара, като пред нея в класацията на най-скъпите компании вече е само Apple (936 млрд. долара).
Основателят на Amazon Джеф Безос пък притежава 152 млрд. долара, като само преди дни бе обявен за най-богатия човек в съвременната история.