Тези модни агенции не назначават истински хора
Първата публикация на Брен в Instagram показва как тя гледа към камерата с очи, в които има нещо далечно. Тъмната ѝ кожа сияе, сочните устни са присвити в почти недоловима усмивка, а къдравата ѝ, подстригана късо коса се стеле зад нея.
Разгледайте профила ѝ в Instagram и ще видите, че тя дефилира в черни бикини. Момичето има и портрет в черно бяло, като всичко изглежда невероятно професионално и изпипано – досущ като истински модел.
Ако хвърлите бегъл поглед на профила на Брен, може да си помислите, че това е поредният модел, който промотира себе си в социалните мрежи.
Но при по-внимателен поглед, особено в очите, веднага ще доловите нейната тайна – Брен е компютърно генериран модел, създаден от модния фотограф Камерън-Джеймс Уилсън, пише CNN.
Уилсън създаде сензация по-рано през тази година с Шуду – първия дигитален супермодел в света. Тя изглежда толкова реалистично, че брандове, като компанията за тениски Soulsky, поиска Шуду да промотира нейните продукти, преди още да стане ясно, че моделът не е истиснки, а компютърна графика.
Това обаче изглежда изобщо не притеснява хората, тъй като изкуственото изображение има над 130 хил. последователи в Instagram.
Топ Instagram инфлуенсър: Намерете си истинска работа!Една от най-големите звезди в интернет има съвет за всички
Уилсън следва примера на британската агенция Irmaz Models. Компанията, стартирала през април тази година, създава по поръчка компютърно генерирани модели.
„Брандовете могат да конкретизират какъв външен вид очакват, раса, пол, прическа”, казва Филип Джей, бивш фотограф на Playboy, който ръководи компанията в партньорство с Ирма Цукер.
Ще изместят ли обаче в бъдеще изкуствените творения истинските модели от пазара?
Една снимка срещу 500 000 долара? Няма проблем!Колко получават звездите за пост в Instagram
Рене Енгел, професор от Northwestern University и психолог, отбелязва, че истинските жени във всякакви форми, размери и етническа принадлежност вече съществуват.