TESY спечели общо три награди на ежегодните престижни награди Forbes Business Awards, организирани от едноименното списание.

За 2018 г. компанията бе отличена с престижното първо място в една от най-оспорваните категории „Развитие на бизнеса “. Признанието, което TESY получи, за пореден път затвърждава лидерските и позиции както на родния пазар, така и на международния.

С разработването на иновативните уреди, позволяващи управление през интернет, имплементирането на технологични решения от последно ниво, износ и продажби в над 54 държави, TESY определено е пример за една успешно развиваща се компания.

„Колко от вас използват уреди TESY? Като говорим за бизнес развитие, аз виждам потенциал и в тази зала", пошегува се с публиката Еманиул Тотев, директор Продажби, Следпродажбено обслужване, Маркетинг и Логистика.

"За да сте горди като българи, ще ви споделя нещо: за 3 години удвоихме оборота си и сме се прицелили да направим същото в следващите 3 години. Няколко милиона домакинства са получили и използват нашите уреди. И не само това, но обърнахме тенденцията за внасяне на китайска продукция в Европа и започнахме да изнасяме отоплителни уреди за Китай. Успешно. Благодаря ви!”

Една от най-специалните награди „Служител на годината“ отново отиде при иновативната компания, като отличи на първо място дългогодишния служител - инж. Костадин Борисов.

Костадин Борисов е част от екипа на TESY от 2000 г., като през годините е бил на различни позиции в няколко отдела на компанията, а понастоящем е ръководител на отдел "Стандарти и Управление на качеството". Той е и единственият българин, член на работна група TC59x /WG4 Водонагревателни уреди към CENELEC (Европейски комитет за електротехническа стандартизация).

Дейността на работната група е свързана с разработването на нови стандарти, свързани с определяне на характеристиките на водонагревателните уреди и изменения в съществуващи стандарти на европейско ниво.

„Изключително съм щастлив и горд да получа това признание. Благодаря ви. Благодаря на всички мои колеги в TESY, с които вече 20 години вървим по пътя на промяната, иновациите и добрите решения към крайните клиенти”, сподели в благодарствената си реч инж. Костадин Борисов.

TESY беше и сред финалистите в категория „Клиентска политика“, където бе отличена с трето място по време на церемонията.