В началото на седмицата популярната щатска марка бельо Victoria's Secret пусна снимка на модела Барбара Палвин в профила си в Instagram.

Палвин не е плюс сайз модел и участва в последното ревю на марката, но потребителите на Instagram се зарадваха на поста за това, че представлява повече жени, тъй като я считат за по-закръглена от някои от другите модели на марката.

"Този модел всъщност изглежда в добро здраве и ми харесва!" коментира потребител на Instagram. "Най-накрая! Истинско човешко тяло," добави друг.

Група анализатори от компанията Bernstein побързаха да посочат колко успешен е бил този пост за компанията.

Само за два дни постът получи над 780 000 харесвания, като над 710 000 от тях дойдоха в първия ден. Това е най-харесваният от всички 103 поста на Victoria's Secret за последния месец, генерирайки 4.2 пъти повече харесвания от средното.

Постът също така има втория най-голям брой коментари от всички постове за последния месец, според анализаторите.

В последните месеци Victoria's Secret е подложена на критки за това, че губи позиции сред потребителите си заради налаганата в рекламите определена визия на сексапил и заради ревютата си, които не получават желания отзвук в ерата на #MeToo.

През ноември главният маркетингов директор Ед Разек си навлече критики, след като заяви, че в модното шоу на марката не трябва да участват транссексуални модели, тъй като се предполага, че то е „една фантазия.”

Неговото изказване породи недоволство в социалните мрежи и той бе принуден след това да се извини.

Victoria’s Secret – сексът вече не продаваЖените вече търсят различен вид бельо и различен вид ценности. Вместо сутиени с подплънки за 60 долара, които продават мъжки фантазии, те избират по-евтино бельо, при което приоритет е техният личен комфорт

Миналия месец компанията майка на Victoria's Secret L Brands обяви своите резултати за четвъртото тримесечие. Продажбите в магазините на Victoria's Secret намаляват с 3% за тримесечието и с 3% за 2018 г.

От L Brands също така обявиха, че ще затворят 53 от магазините си тази година, изтъквайки като причина по-слабото представяне.

Докато продажбите на Victoria's Secret намаляват, марки, които са известни с това, че подкрепят движението body positivity (приемането на различни видове тела без значение на размер и форма), като Aerie, която е собственост на American Eagle и ThirdLove (която критикува все повече Victoria's Secret), увеличават пазарния си дял.

Въпреки това, Victoria's Secret остава лидер в продажбите на луксозно бельо в САЩ и има способността, посредством многото си магазини и последователи в социалните медии, да си върне тези клиенти.

"Остава само да го направят," казват анализаторите.