През последните години стрийминг услугите набраха изключителна популярност, особено зад Океана, в лицето на Netflix, Hulu и Amazon Prime.

Нещо повече – стриймингът вече е любимият начин на американците за потребяване на видео съдържание.

С повече подобни предложения от когато и да е било преди, ново проучване на Deloitte показват колко масови са станали услуги, като тази на Netflix на настоящия пазар в САЩ.

Данните сочат, че американското домакинство има абонамент за средно три стрийминг услуги в края на 2018 г.

Така за първи път в историята повече домакинства в САЩ имат абонамент за стрийминг услуги спрямо тези, които плащат за стандартната кабелна телевизия, пише Forbes.

69% от домакинствата са посочили в анкетата на Deloitte, че имат абонамент за стрийминг услуги, докато 65% заявяват, че плащат за телевизионни услуги. 41% имат абонамент и за стрийминг на музика, докато 30% заплащат, за да играят видеоигри.

Когато говорим за поколението на настоящите активни потребители – така наречените милениали, разликата е още по-фрапантна. Цели 88% от тази възрастова група плащат за стрийминг услуги, докато едва 51% от тях имат абонамент за телевизия.

Една от основните причини за успеха на стрийминга на видео съдържание е достъпът до предавания и филми, които не могат да бъдат гледани никъде другаде.

Данните сочат, че 57% от домакинствата, плащащи за стрийминг, го правят, за да имат достъп до оригинално съдържание, като този дял е дори по-висок при милениалите – 71%.

Google навлиза в света на гейминга с гръм и трясъкGoogle влиза в света на гейминга с гръм и трясък чрез своя нова революционна услуга, разчитаща на облачните технологии