LVMH отчита 12.5 млрд. евро приходи за първото тримесечие
Книжата на компанията за луксозни стоки LVMH, която притежава десетки популярни брандове, като Louis Vuitton и Givenchy, поскъпнаха рекордно, след като конгломератът обяви добри финансови резултати за първото тримесечие на тази година, вдигайки летвата високо за своите конкуренти.
Приходите на компанията скачат с 16%, до 12.5 млрд. евро за първите три месеца на тази година, изпреварвайки очавканията на анализаторите.
Акциите на LVMH поскъпнаха с 3.3% по време на ранната търговия, докосвайки рекордни висини, повличайки след себе си книжата на конкуренти, като Kering, Hermes, Burberry и Moncler.
В резултат на това, SocGen повиши рейтинга си за акциите на LVMH до ниво „купувай”.
Очакваме растежът да продължи да се забавя в сектора през първото тримесечие, но ускоряването на LVMH спрямо четвъртото тримесечие може да означава, че компанията ще се издигне над средното за конкурентите си през тази година, за разлика от 2018 г., посочват от SocGen.
LVMH, която притежава редица марки, включително Christian Dior и шампанското Krug, постигна ръст в продажбите благодарение на силно представяне на компаниите си за кожени стоки и тези, търгуващи с алкохолни напитки.
Анализаторите посочват, че бизнеса с модни и кожени стоки се представя особено силно през първото тримесечие на тази година.
Според анализаторите на RBC Capital Markets, LVMH се радва на добри резултати благодарение на качеството на активите си, диверсифицираното портфолио и географския баланс, който поддържа.