Още само 90 early bird билета предлагат организаторите на Digital Trends. Те са с цена от 25 лв., а предложението важи до 3 октомври (четвъртък).

След това цените на билетите се повишават до 50 и 100 лв.

Събитието си поставя за цел да отговори на въпроса: Кои индустрии ще претърпят най-големи промени в следващите 5 г.?

След лекторите, потвърдили своето участие по време на събитието, личат имената на четирима чуждестранни гости. Сред тях са Бела Пап, който е Global Agency Director, Bing Advertising в Microsoft и Емили Рейно, Global Digital Consultant в Ringier. Последната е една от най-големите медийни групи в Европа.

От страна на Seachmetrics участие в събитието ще вземат Малте Лендверт и Бен Дол, като компанията е една от най-големите в бизнеса на оптимизацията и дигиталните стратегии.

Гостите и присъстващите на форума ще имат възможността да се срещнат с представители на топ брандове и да дискутират тенденциите в дигитализацията в сферата на телекомуникациите, банковия сектор, социалните медии и стартъп сектора.

Темите, които ще бъдат част от дискусионните панели, са ролята на SEO при взимане на бизнес решения, устойчивост на електронния бизнес, маркетинг екосистемата на социалните медии, иновациите в бързооборотния сектор, най-големите предизвикателства в банковата индустрия, изкуствен интелект, спорт и забавление.

От българска страна лекторите също са повече от впечатляващи – Андрей Попеску, мениджър на EMAG за България, Невен Дилков, основател на Нетера, Атанас Райков, генерален директор Бизнес развитие на Viber за Източна Европа, Близкия изток и Северна Африка, Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Едуард Цветанов, PR мениджър в Revolut, както и основателите на Ebag.bg и Булпрос - Иван Александров и Ивайло Славов и др.

Останалите лектори, както и повече подробности за събитието, можете да намерите тук.

Форумът ще се проведе на 15 октомври 2019 г. в зала 6 на НДК, като билети може да закупите от bilet.bg

Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, Уникредит Булбанк, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com.