Клиентът в центъра на всичко
Само допреди три години служителите на Филип Морис България са близо 50, като повечето от тях се занимават с продажбата на цигарените марки. Днес, с предлагането на бездимни продукти с намален риск, в българския офис на компанията работят повече от 100 служители с предишен опит в дигиталната и фармацевтичната индустрия, от центрове за обслужване на клиенти, мобилни оператори, стартиращи компании и много други.
В центъра на всичко, което компанията прави, е клиентът, а срещите с него се случват непрекъснато и по всички възможни канали. Компанията развива мрежа от десетки специализирани магазини, а над 400 търговски специалисти и консултанти помагат на пълнолетните пушачи да променят начина си на живот преминавайки на продукти без дим.
"Поставянето на клиента в центъра на всичко, което правим е процес, който никога не може да свърши. Клиентите и техните нужди непрекъснато се променят. Затова трябва да слушаме и познаваме клиентите си – само така можем да бъдем успешни", казва Радостина Гъркова, която работи като супервайзър в отдел "Обслужване на клиенти".
Тя казва, че основната причина, която я е накарала да се присъедини към екипа на Филип Морис България е желанието на компанията да се променя и амбицията ѝ за бъдеще без дим.
"Искаме да бъдем максимално достъпни и за тази цел създаваме допълнителни канали за комуникация с потребителите в дигиталната сфера", казва още Радостина Гъркова.
По думите ѝ бездимните продукти изискват едно по-високо разбиране на науката, иновациите и концепцията за намален риск, като в същото време се променят и навиците на потребителите.
"Затова е изключително важно ние да предоставяме грижа за клиента, която да е съобразена с неговите индивидуални нужди и очаквания", казва тя.
Повече за Филип Морис България можете да научите от специалния проект на Novini.bg