Неочакваната промяна в заобикалящите ни условия наложи да се адаптираме много бързо към нова работна среда и да организираме нормален работен режим, макар и отдалечено, от т. нар. “home office”.

Кои са инструментите, с които можете да си осигурите оптимален работен процес, как да споделяте задачи и информация със своите колеги и да осигурите непрекъснатост на своята бизнес дейност?

Коника Минолта България организира уебинар, на който експертите на компанията ще се опитат да дадат отговор на този въпрос, както и да хвърлят светлина върху всички останали аспекти на дистанционния работен процес.

Уебинарът е под надслов „Дигиталното работно място е новата реалност. Как отдалечената работа в екип да е максимално ефективна?“

Това са основните теми, които ще бъдат обект на дискусията:

-Как да съхранявате всички файлове и документи на едно място и да сте сигурни, че
работейки с колеги на различни локации, обработвате правилния документ - неговата най-
последна версия?

-Как да настроите процес за управление и одобрения на задачи в екипа?

-Кои са най-гъвкавите инструменти за колаборация и организиране на отдалечени срещи и
презентации?

-Как да организирате управлението на финансови документи, без да е наложително да
посещавате офиса?

-Как да дигитализирате работните си процеси, за да намалят физическите интеракции с
колеги?

-Как да достъпвате и споделяте информацията си отдалечено по сигурен начин, който
гарантира, че данните ви са защитени?

Уебинарът е подходящ за IT мениджъри, Управители, Административни мениджъри, които
желаят да дигитализират процесите в своя отдел в компанията. Той ще се проведе на 26 март 2020 година от 11:00 часа.

Регистрация можете да направите на следния линк: https://attendee.gotowebinar.com/register/6589980521316522252