Как сами да отчетем водомера си по време на извънредно положение?
„Софийска вода“ напомня на всички клиенти, че продължава да приема самоотчет на водомерите на клиентите, след решението за удължаване на извънредното положение.
По този начин компанията гарантира ежемесечни отчети за потреблението на ВиК услуги, без да застрашава здравето на клиентите и служителите си и в съответствие с инструкциите на институциите да се ограничат физическите контакти.
Какво е важно да знаем, за да бъдат приети данните ни от системата?
С цел да запази здравето на служителите и клиентите си, „Софийска вода“ още веднъж препоръчва да се възползваме и от всички начини на безкасово плащане, предоставени от дружеството чрез интернет, банкомати и терминали, директно от разплащателна сметка, по банков път с превод на сметка към „Софийска вода“ или по телефона (e-pay, voice, A1 wallet).
Какво още можем да направим онлайн и какви допълнителни услуги са достъпни към момента?
Промяна на партида през сайта на компанията: (https://www.sofiyskavoda.bg/services/svc_ownership.aspx?k=114). В периода до 16 април 2020 онлайн услугата остава безплатна и за всички клиенти, които са пропусналия законен срок от 30 дни след промяна на адрес да направят това.
Проектантски услуги: https://www.sofiyskavoda.bg/presscenter/NewsArticle.aspx?id=683
Технически услуги с предварителна консултация и предварително уговорено посещение в точен час в Център за услуги: https://www.sofiyskavoda.bg/presscenter/NewsArticle.aspx?id=682.