Starbucks също обяви, че спира с рекламата в социалните медии
Starbucks е поредната компания, която обяви, че спира рекламата “във всички платформи на социални медии” и обеща да проведе дискусии, както вътре в компанията, така и с медийни партньори и организации за защита на гражданските права, с цел спиране на разпространението на словото на омразата.
Компанията ще продължи да поства в социалните медии без платени промоции, обявиха от Starbucks.
“Ние вярваме в сближаването на общностите - както лично, така и онлайн, и сме против словото на омразата,” се казва в съобщение на веригата кафенета.
Starbucks е поредният голям рекламодател, който прави подобно изявление след старта на бойкота, който започна само с Facebook, но вече засяга и други социални медии.
В петък Coca Cola също обяви, че спира с рекламата във всички социални медии в световен мащаб, а Unilever прекрати рекламата си във Facebook, Instagram и Twitter в САЩ до 31 декември. В събота гигантът в сферата на алкохолните напитки Diageo също обяви, че от началото на юли спира с платената реклама в “големите социални медии”.
Според говорител на Starbucks решението за спиране на рекламата не включва YouTube, която е собственост на Google.
От Starbucks уточниха, че въпреки че спират рекламата, не се присъединяват към кампанията #StopHateForProfit, която започна по-рано през месеца.
След като група организации призоваха рекламодателите във Facebook да спрат рекламата си през юли, над 100 компании, сред които Levi’s, Patagonia, REI, Lending Club и The North Face, обявиха намерението си да се присъединят.