Можете ли да забележите защо тази рекламна кампания претърпя фиаско?

Рекламна кампания за стрийминг услуга в Малайзия придоби особено голяма популярност, след като зрители с набито около разчетоха погрешно логото на компанията.
iQIYI представи плакат за Деня на Малайзия на 9 септември, с който да рекламира местно съдържание на своя портал.
Слоганът на кампанията е „Anak Malaysia“, което означава „Дете на Малайзия“, но уникалният графичен дизайн, използван в логото, накара много потребители да прочетат нещо съвсем различно.
Стотици потребители споделиха логото в социалните медии след пускането му, като много от тях бяха прочели слогана като „Anal Malaysia“.
Впоследствие от iQIYI пусняха изявление, в което разясняват рекламната си кампания на феновете.
„Здравейте всички, видяхме реакциите ви на логото на нашата кампания и искахме да потвърдим, че е "Anak Malaysia" и нищо друго!“ казваха от компанията.
„Съжаляваме, ако дизайнът на нашето лого е породил объркване. Следващият път ще проверим поне 50 пъти. Не сме искали да обидим никого.“
На логото са малайзийските актьори Лукман Хафидз и Тош Чан, както и звездата от бадминтона Лий Чонг Уей.
Кампанията Anak Malaysia предоставя на зрителите безплатен достъп до редица малайзийски филми в платформата в чест на основаването на Федерация Малайзия.