Колко пари харчат геймърите на най-големия пазар в света?
Видео игрите се радват на голяма популярност в Китай, като повече от половината от приходите на компаниите се генерират от населението в по-малките градове, пише CNBC.
76% от геймърите в Китай живеят в по-малките населени места, но те осигуряват 70% от постъпленията, се посочва в доклад на Niko Partners.
Градовете в Китай се класифицират на нива, като това зависи както от населението им, така и от размера на икономиката им. Например, най-големите градове са столицата Пекин и Шънджън.
Страната е най-големият пазар на видео игри в света, като се очаква да генерира 40.85 млрд. долара приходи през тази година, според данни на Newzoo.
“Смятаме, че в по-малките градчета има все повече геймъри, които започват да играят от мобилните си устройства", казва основателят и президент на Niko Partners Лиса Космас Хенсън в интервю за CNBC.
Именно в по-малките градове има ограничени възможност за развлечения, ето защо геймърите прекарват все повече от времето си в игри.
Смята се, че при население от 1.4 млрд. души, в по-малките градове на Китай живеят над 1 млрд. души.
Производителите на игри казват, че ако искате да навлезете сериозно на пазара в Китай, то трябва да обърнете сериозно внимание на геймърите в най-малките населени места.
Смята се, че днес в Китай има 720 млн. геймъра. Общо 90% от хората на възраст 25-35 години спадат към тази група, както и 97% от населението от 18 до 24 години.
Смята се, че повече от 18% от геймърите играят повече от 30 часа седмично.
Те прекарват повече време онлайн, в сравнение с офлайн активности. Например, 45.2% от тях ходят на кино, но 91.8% гледат филми онлайн. Общо 68.9% от геймърите пазаруват от физически магазини, в сравнение с 86.8% от тях, които пазаруват онлайн.
Едва 30% от приходите от игри идват от най-големите градове на страната, но там и възможностите за развлечение са далеч по-големи.
Видео стриймингът също е популярна опция за разлечение. От Netflix наскоро обявиха, че се притесняват повече от Fortnite, околкото от директния си конкурент Disney+.
Гейминг индустрията в страната се очаква да повиши своята популярност и сред останалите възрастови групи от населението на Китай.