Walmart бори един от големите проблеми на онлайн търговията с нова услуга
Щатският гигант в сферата на търговията на дребно Walmart пуска нова услуга, с която се опитва да разреши един от най-болезнените за търговците въпроси при онлайн пазаруването — омразното връщане на продукти.
Компанията обяви, че ще взема продуктите, продавани и доставяни от Walmart.com, от домовете на клиентите, благодарение на ново партньорство с куриерската компания FedEx.
От Walmart казаха, че "невероятно удобната" опция е безплатна и ще остане и след натоварения празничен сезон, информира CNN Business.
За се възползват от новата услуга, клиентите трябва да стартират процес по връщане на закупен продукт на уебсайта или в приложението на Walmart, да насрочат дата за вземането му и да си отпечатат етикет. След това продуктът ще бъде взет от служител на FedEx.
Клиентите, които не разполагат с принтер, могат да върнат продукта в някой от близо 2 000-те офиса на FedEx в САЩ. Услуга, която вече се предлага от Amazon и UPS.
Новите опция във връзка с доставките беше предlожена, след като онлайн продажбите на Walmart в САЩ скочиха със 79% през последното тримесечие.
Walmart се опитва да се справи с предизвикателствата от страна на най-големия си конкурент Amazon.
Клиентите, които купуват продукти от Аmazon, могат да ги връщат в някои от веригите магазини Whole Foods и Kohl’s, както и чрез UPS.
Някои артикули могат да бъдат вземат от домовете им от UPS срещу съответна такса.