Манчестър Юнайтед подписа рекорден спонсорски договор
Манчестър Юнайтед подписа най-големият договор за реклама на екипите в историята на Висшата лига. Клубът се обвърза с 5-годишен контракт с германската софтуерна компания TeamViewer. Сделката, която влиза в сила от началото на сезон 2021/22, е на стойност 235 милиона паунда или около 47 милиона на сезон.
Немският технологичен гигант ще замени Chevrolet, с който "червените дяволи" работят от 2014 г.
Това е най-големият рекламен договор за спортен клуб от началото на пандемията и рекорд за рекламен договор за спонорство само на официалната фланелка. Допълнително предстои клубът да обяви договор и за спонсортство на тренировъчните екипи.
Управляващият директор на Юнайтед Ричард Арнолд обясни, че офертата на TeamViewer не е била най-високата, но са я избрали, защото компанията ще даде на „червените дяволи“ много повече от пари.
Надеждите на ръководството на клуба е, че немската компания ще помогне с комуникацията и ангажираността с феновете, които в днешните пандемични времена не могат да присъстват на мачовете на Олд Трафорд.
След обявяването на сделката, акциите на TeamViewer отчетоха спад от 16%.
Сделката е подобна на тази на Барселона. „Каталунците“ подписаха договор с Rakuten за около 55 млн. евро на година, което прави 47 млн. паунда.