Chanel изгуби съдебната битка в ЕС за лого на Huawei
Модната марка Chanel изгуби съдебната битка в ЕС с китайската технологична компания Huawei относно известното й лого.
Съдиите отсъдиха в полза на Huawei, която се опитваше да регистрира като запазена марка лого, което иска да използва, но от модната марка заявиха, че е прекалено сходно с тяхното.
Съдът на Европейския съюз в Люксембург отсъди, че логата "имат известни прилики, но визуалните им разлики са значителни".
От съда също така смятат, че логото на Chanel има по-заоблени форми и по-добели линии.
През 2017 г. технологичната компания кандидатства за запазена марка в ЕС за лого, което да използва за компютърен хардуер, припомня BBC.
Френската компания се противопостави, заявявайки, че то прилича прекалено много на тяхното.
Преди две години от Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост отхвърлиха възраженията на Chanel, заявявайки, че между двете лога няма прилики и че няма вероятност хората да ги бъркат.
След това Chanel оспори решението в съда, който пък отхвърли иска й тази седмица.
Решението може да бъде обжалвано, а от Chanel отказаха да го коментират.