Модната марка Chanel изгуби съдебната битка в ЕС с китайската технологична компания Huawei относно известното й лого.

Съдиите отсъдиха в полза на Huawei, която се опитваше да регистрира като запазена марка лого, което иска да използва, но от модната марка заявиха, че е прекалено сходно с тяхното.

Съдът на Европейския съюз в Люксембург отсъди, че логата "имат известни прилики, но визуалните им разлики са значителни".

От съда също така смятат, че логото на Chanel има по-заоблени форми и по-добели линии.

През 2017 г. технологичната компания кандидатства за запазена марка в ЕС за лого, което да използва за компютърен хардуер, припомня BBC.

Френската компания се противопостави, заявявайки, че то прилича прекалено много на тяхното.

Nike заведе дело заради „Сатанински кецове“ с човешка кръв в подметкатаОт MSCHF пуснаха 666 чифта от модела в понеделник в колаборация с рапъра Lil Nas X, които са били разпродадени за по-малко от минута

Преди две години от Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост отхвърлиха възраженията на Chanel, заявявайки, че между двете лога няма прилики и че няма вероятност хората да ги бъркат.

След това Chanel оспори решението в съда, който пък отхвърли иска й тази седмица.

Решението може да бъде обжалвано, а от Chanel отказаха да го коментират.