Twitter изненада акционерите си с по-високи приходи от очакваното
Twitter обяви по-висок ръст на приходите от очакваното, което доведе до ръст на акциите на компанията с 5% в следборсовата търговия.
От началото на годината социалната мрежа представи няколко нови продукта и функционалности, сред които бяха аудио чатовете и нови формати на новинарско съдържание.
Целта на иновациите беше да обърнат дългогодишната стагнация, в която беше изпаднал бизнесът на компанията.
Приходите от реклами бележат ръст от 87% на годишна база и достигат 1.05 милиарда долара за второто тримесечие. Консенсусната прогноза на Уолстрийт беше за около 910 милиона долара.
Twitter работи и върху повишаването на ефективността на рекламната си платформа, добавяйки над 2500 нови категории в темите, които потребителите избират да следят. Това също допринася за ръста на приходите, обяснява главният финансов директор на компанията Нед Сегал.
Активните потребители на Twitter през второто тримесечие на годината са били 206 милиона.
Общите приходи, които включват и тези от продажбите на лицензи, нарастват със 74% за година до 1.19 милиарда долара, което също надвишава предварителните очаквания.
Базираната в Сан Франциско компания очаква ръст на разходите с 30% през 2021 година заради разрастването на персонала и инвестициите в технологичния и продуктовия отдел.
От началото на тази година книжата на Twitter поскъпват с 54.3 на сто.