New Bloom Winery финализира голяма инвестиция в лозови масиви
Въпреки кризата, популярната българска изба New Bloom Winery инвестира в още собствени лозови масиви.
Производителят увеличи лозята си от 6000 на 8000 дка. Новите насаждения граничат с наличните в района на Правище.
Още нещо - в момента на новозакупените терени има от сортовете Мавруд, Мускат Отонел, Рубин и Сира, което обогатя портфолиото на New Bloom Winery.
Досега винарната се отличаваше с използването на малко познати сортове, като немските Дорнфелдер и Регент. Освен тях избата има вина и от други 10 сорта, сред които Шардоне, Совиньон блан, Сира, Каберне Совиньон, Мерло.
Но именно Дорнфелдер и Регент се превърнаха във визитна картичка на New Bloom Winery. Тя е първата, която ги засади в тероара на Тракийска низина и дават уникални резултати, като присъстват във винените марки PIXELS и Face 2 Face.
„Работата с доказано собствени масиви е залог за осигуряване на качествено вино, а и избата се обогатява с два традиционни български сорта като Мавруд и Рубин, което носи повече познание за екипа и е изключително ценно“, обобщи главният енолог Владимир Влъчков.
Основна цел на New Bloom Winery е да прави „вкусни вина“ за различните потребители – от прохождащия винолюбител до най-претенциозния ценител. От години избата работи за налагане на тероара на Тракийска низина, за който експертите са твърдо убедени, че се отразява уникално дори и на познати сортове.
С направената сделка винарната финализира инвестиционната си цел за пет години да увеличи собствените лозя. Така се превръща и в лидер от производителите по собствени лозя в региона.
Списъкът с медали за вината на New Bloom Winery е дълъг. Тази година червеното вино, превърнало се във визитна картичка на New Bloom Winery, Face 2 Face (F2F) Дорнфелдер получи златен от френския Vinalies Internationales 2021. Избата добави и други три сребърни отличия от Франция и други пет от Concours Mondial de Bruxelles.
През годините техният Совиньон блан Face 2 Face се нареди сред най-добрите в света на Lоѕ Аngеlеѕ Іntеrnаtіоnаl Wіnе Соmреtіtіоn, където бе определен за Best of Class. PIXELS Глера пък намери място на страниците на американския Washington Post за най-разхлаждащите вина за лятото.