Клиент на Uber получи сметка от 600 долара, след като попадна в задръстване
Клиент на Uber беte таксуван 600 долара, след като той и шофьорът му попаднаха в задръстване заради снежна буря на магистрала I-95 във Вирджиния.
От компанията обявиха впоследствие, че сумата е била възстановена на клиента.
Андрю Питърс от Ричмънд, Вирджиния, разказа пред WTOP, че пристигнал на международното летище Дълес във Вашингтон от Сан Франциско и се качил на кола на Uber.
Питърс казва, че не е бил наясно с трафика, преди шофьорът да се качи на магистрала I-95.
Там те се озовават сред стотиците шофьори, които са блокирани, а някои прекарват на магистралата по над 18 часа, като свършват горивото, храната и водата при нулеви температури.
"Беше малко страшно. Нямахме никаква храна или вода", казва Питърс.
Aerial video shows the gridlock traffic in some areas along I-95 on Tuesday as hundreds of drivers were left stranded—some for over a day—following a multi-car accident during a massive storm. Officials are still working to clear the ice and snow. https://t.co/sn9HXhMhor pic.twitter.com/AEnRqDXOuj
— World News Tonight (@ABCWorldNews) January 4, 2022
Когато пътуването му приключило девет часа по-късно, той платил сметка на Uber в размер на 200 долара. След това от компанията го таксували с още 400 долара. Питърс казва пред WTOP, че се опитвал да се свърже с някой от компанията, за да оспори сметката.
Говорител на Uber впоследствие заявил пред Insider, че компанията е възстановила парите на Питърс.
"Възстановихме парите на г-н Питърс след това ужасно преживяване и се радваме, че той и неговият шофьор са се прибрали у дома невредими," се казва в изявление на говорителя.