Клиент на Uber беte таксуван 600 долара, след като той и шофьорът му попаднаха в задръстване заради снежна буря на магистрала I-95 във Вирджиния.

От компанията обявиха впоследствие, че сумата е била възстановена на клиента.

Андрю Питърс от Ричмънд, Вирджиния, разказа пред WTOP, че пристигнал на международното летище Дълес във Вашингтон от Сан Франциско и се качил на кола на Uber.

Питърс казва, че не е бил наясно с трафика, преди шофьорът да се качи на магистрала I-95.

Там те се озовават сред стотиците шофьори, които са блокирани, а някои прекарват на магистралата по над 18 часа, като свършват горивото, храната и водата при нулеви температури.

"Беше малко страшно. Нямахме никаква храна или вода", казва Питърс.

Когато пътуването му приключило девет часа по-късно, той платил сметка на Uber в размер на 200 долара. След това от компанията го таксували с още 400 долара. Питърс казва пред WTOP, че се опитвал да се свърже с някой от компанията, за да оспори сметката.

Говорител на Uber впоследствие заявил пред Insider, че компанията е възстановила парите на Питърс.

"Възстановихме парите на г-н Питърс след това ужасно преживяване и се радваме, че той и неговият шофьор са се прибрали у дома невредими," се казва в изявление на говорителя.