Водеща потребителска организация в Китай призова за бойкот на промоционална кампания на KFC, заявявайки, че тя насърчава създаването на хранителни отпадъци.

От China Consumers Association (CCA) твърдят, че заради промоцията някои потребители не спират да купуват менюта от KFC.

Веригата пусна промоцията през миналата седмица заедно с Pop Mart - китайски производител на играчки, известен със своите мистериозни кутии.

Клиентите могат да събират ограничено количество от куклите Dimoo при закупуването на определени менюта от KFC.

Ето тайната рецепта, която прави пърженото пиле на KFC толкова хрупкавоНе всички пържени пилета са еднакви

Това е накарало един потребител да похарчи 10 494 юана (1 649 долара) наведнъж за над 100 менюта. Има и хора, които плащат на други хора, за да им купува менюта, както и такива, които изхвърлят храната и се интересуват просто от играчките.

KFC пусна популярната промоция през миналата седмица в чест на 35-ата годишнина от отварянето на първото си заведения в континентален Китай.

През 2020 г. китайското правителство стартира мащабна кампания срещу хранителните отпадъци, която беше оглавена от президента Си Дзинпин.

Тогава той обяви количествата храна, които се похабяват, за "шокиращи и обезпокоителни ".

Като част от кампания на инфлуенсъри им беше забранено да се тъпчат с храна в социалните медии, а посетителите на ресторанти бяха призовани да не поръчват повече от това, което могат да консумират, припомня BBC.