Робърт Редфорд завинаги ще остане един от най-талантливите и наистина готини актьори в Холивуд - многобройните му награди със сигурност са доказателство за първото.

А ако имате нужда от доказателство за последното, трябва само да хвърлите един поглед на Porsche 904 GTS от 1964 г., който актьорът притежава в продължение на десетилетие - от средата на 60-те до 70-те години на 20 век.

Очаква се въпросната кола, която трябва да се появи на аукцион следващия месец в Les Grandes Marques du Monde à Paris на Bonhams, да струва между 1.5 и 1.7 милиона долара. Зеленият спортен автомобил е един от най-добрите примери за състезателна машина от 60-те години, посочва T+L.

Колата дори се състезава няколко години, след като напуска завода на Porsche в Германия през януари 1964 г. и след това е доставена на известния състезател и колекционер Стив Ърл. Редфорд купува колата, която по това време е тъмносиня и сребриста, две години по-късно от Ърл и я притежава в продължение на 10 години.

В началото на 80-те години на миналия век Porsche 904 GTS претърпява обширна реставрация, която включва 2-литров двигател на Porsche 911 и чисто ново покритие в ирландско зелено. Автомобилът все още има оригиналната 5-степенна ръчна скоростна кутия, окачване и трансмисия, а интериорът й е тапициран в син плат.

Porsche създава смесено дружество за батерии за електромобилиПроизводителят на луксозни спортни автомобили ще притежава 80% от смесеното дружество с Customcells

Търгът, който трябва да започне на 3 февруари, включва и други машини, които ще развълнуват колекционерите на автомобили. Кралско синьо Bugatti EB110 GT Coupé от 1996 г., едно от 95-те в производство, с навъртяни само 10 200 километра, има приблизителна стойност от $1.3-$1.5 милиона.

Според Bonhams известни собственици на този модел са световният шампион от Формула 1 Михаел Шумахер и султанът на Бруней.

Друга забележителна машина е Bugatti Type 57C Special Coupé от 1938 г. (което може да струва $1.8-$2.3 милиона), действителна част от историята на Bugatti.

То служи като развойно превозно средство във фабриката на компанията в продължение на 20 години, а основателят на Bugatti Еторе Бугати го кара много пъти.