Актьорът Леонардо ди Каприо е придобил дял от френския производител на шампанско Telmont, съобщава мажоритарния собственик на марката Реми Коантро.

„От опазването на биоразнообразието на земята до използването на 100% възобновяема електроенергия, @maisontelmont е решена да намали радикално своя отпечатък върху околната среда. Горд съм, че се присъединявам като инвеститор към Champagne Telmont“, потвърди в Twitter звездата, която има около 19.5 милиона последователи в тази социална мрежа.

47-годишният носител на Оскар и природозащитник е придобил дял в Telmont Champagne House, намираща се в Дамери, близо до Еперне, Франция, основана през 1912 г. в резултат на бунтовете на производителите на шампанско от местния лозар Анри Лопитал.

„Champagne Telmont, заедно със своите партньори лозари, се е насочила към производството на 100% органично шампанско, осигурявайки напълно устойчив жизнен цикъл на производство през следващите години“, казва Ди Каприо в изявление, публикувано във вторник от Champagne Telmont.

Групата Rémy Cointreau закупи мажоритарен дял от Champagne Telmont през октомври 2020 г., след като се идентифицира с нейните екологични ценности.

Champagne Telmont има за цел да превърне цялото си лозе в 100% биологично до 2025 г. и да помогне на партньорите си производители да постигнат пълно преобразуване на своите лозя до 2031 г.

По-малко от четири процента от лозята на Шампан в момента са сертифицирани като биологични, посочва Daily Mail. Преобразуването ще включва премахване на хербициди, пестициди и химически торове.

Telmont прекрати употребата на кутии за подаръци от миналия юни, за да намали отпадъците от опаковки. Компанията спря да използва прозрачни бутилки и премина към класически зелени бутилки за шампанско, направени от 85 процента рециклирано стъкло.

Продажбите на шампанско с рекорд през 2021 г.Производителите на шампанско празнуват, след като продажбите и износа на напитката отбелязват нови рекорди през миналата година, въпреки че много барове и ресторанти бяха затворени заради пандемията

Сделката е поредният пример за усилията на луксозните марки да привличат звезди, за да засилят популярността си.

През февруари миналата година Moet Hennessy на групата LVMH купи дял от марката шампанско на рап звездата Джей-Зи Armand de Brignac.