Новата руска версия на McDonald’s представи логото си
Руската верига заведения за бързо хранене, която преди това беше McDonald's, представи новото си лого, докато се готви да отвори ресторантите си от неделя.
Новото стилизирано “М“ е съставено от кръг и две линии, които се смята, че символизират бургер и пържени картофки.
От компанията все още не са одобрили името на веригата, въпреки че редица опции вече се обмислят.
През май от McDonald's обявиха, че се изтеглят от Русия заради войната в Украйна.
Руската верига се очаква да отвори отново 15 заведения този уикенд, според държавната информационна агенция ТАСС, която се позовава на Система ПБО - компанията, която ръководи бизнеса, притежаван преди това от McDonald's.
"Зеленият фон на логото символизира качеството на продуктите и услугите, на които са свикнали нашите клиенти," е заявил говорител на Система ПБО пред ТАСС.
Според изданието Известия, Система ПБО е подала осем потенциални имена пред руското патентно ведомство Роспатент.
McDonald's временно спря дейността си в Русия през март, по-малко от две седмици след като страната нахлу в Украйна, припомня BBC.
Миналия месец компанията обяви, че ще се изтегли от Русия заради "хуманитарната криза" и "непредвидимата оперативна среда", причинени от войната.
От McDonald’s обявиха, че Александър Говор, който ръководеше 25 заведения на McDonald's в Сибир, ще поеме ресторантите на компанията.
Съгласно споразумението McDonald's ще запази марката си в Русия. Компанията също така разполага с опция да закупи обратно заведенията си в рамките на 15 години.
McDonald's развиваше дейност в Русия от повече от 30 години, преди да обяви, че се изтегля от страната.
Гигантът в сферата на бързото хранене отвори първото си руско заведение в Москва през януари 1990 г.
Това беше ключов момент от отварянето на икономиката на Съветския съюз в края на Студената война.