Когато се подготвяте за интервю за работа, има много начини, по които да подобрите своето CV.

Можете да прегледате приоритетите на компанията, а след това да се уверите, че сте подчертали тези, които вие покривате.

Можете да посочите своите най-големи постижения в кариерен план. Включително, да поставите линк към профила си в LinkedIn.

Някои експерти са убедени, че определящи за успеха ви на интервюто са т.нар. меки умения. Около 93% от работодателите казват, че “меките умения играят ключова роля при вземането на решение кого да наемат”, казва Ийн Сийгъл, съосновател и главен изпълнителен директор на ZipRecruiter.

Меките умения включват широка гама от способности.

Чувствате, че трябва да веднага да напуснете работа? Помислете пакЕксперти съветват да потърсите решение, задавайки си няколко въпроса

Сред тях много важна е комуникацията, предвид това как се работи в съвременните по-различни ситуации, казва Кристи Кели от CareerBuilder, пише CNBC.

Това са най-важните меки умения, които платформата за работа ZipRecruiter препоръчва да подчертаете в своето CV:

Комуникативни умения - те присъстват като изискване в 6.1 млн. предложения за работа

Обслужване на клиенти - 5.5 млн.

Умение да планирате - 5 млн.

Умение да управлявате работното си време - 3.6 млн.

Управление на проекти - 2.8 млн.

Аналитично мислене - 2.7 млн.

Способност да работите самостоятелно - 2 млн.

Гъвкавост - 1.3 млн.

Когато става дума за значението на комуникативните умения, казва Кели, то се обуславя от новите условия на труд - работи се дистанционно и хибридно. Те изискват добри умения за боравене с технологиите.

Полезни кариерни съвети за напредък в работата Те могат да подобрят професионалното ви представяне

Как, например, да отговорите на някого, който ви е изпратил имейл, има голямо значение, пита тя. Принципно това трябва да стане в рамките на 24 часа.

Важността на комуникацията е важна и заради скорошни инициативи на различни компании за разнообразие, справедливост и приобщаване.

За да бъдеш добър работодател, трябва да умееш да работиш с различни като характер хора. Това изисква отлични комуникативни умения.

По отношение на планирането на задачите и времето, независимо каква позицията заемате, тези две умения са много важни.

Гъвкавостта е меко умение, което изисква да можете да се адаптирате към задачите, новите условия на работа и т.н. Например, да се заемете с една задача, след това с друга, после да влезете в разговор в Zoom и да се върнете към списъка с планирания дневен ред или пък вече обновения.