Осем неща, които интервюиращият иска да види в CV-то ви
Когато се подготвяте за интервю за работа, има много начини, по които да подобрите своето CV.
Можете да прегледате приоритетите на компанията, а след това да се уверите, че сте подчертали тези, които вие покривате.
Можете да посочите своите най-големи постижения в кариерен план. Включително, да поставите линк към профила си в LinkedIn.
Някои експерти са убедени, че определящи за успеха ви на интервюто са т.нар. меки умения. Около 93% от работодателите казват, че “меките умения играят ключова роля при вземането на решение кого да наемат”, казва Ийн Сийгъл, съосновател и главен изпълнителен директор на ZipRecruiter.
Меките умения включват широка гама от способности.
Сред тях много важна е комуникацията, предвид това как се работи в съвременните по-различни ситуации, казва Кристи Кели от CareerBuilder, пише CNBC.
Това са най-важните меки умения, които платформата за работа ZipRecruiter препоръчва да подчертаете в своето CV:
Комуникативни умения - те присъстват като изискване в 6.1 млн. предложения за работа
Обслужване на клиенти - 5.5 млн.
Умение да планирате - 5 млн.
Умение да управлявате работното си време - 3.6 млн.
Управление на проекти - 2.8 млн.
Аналитично мислене - 2.7 млн.
Способност да работите самостоятелно - 2 млн.
Гъвкавост - 1.3 млн.
Когато става дума за значението на комуникативните умения, казва Кели, то се обуславя от новите условия на труд - работи се дистанционно и хибридно. Те изискват добри умения за боравене с технологиите.
Полезни кариерни съвети за напредък в работата Те могат да подобрят професионалното ви представяне
Как, например, да отговорите на някого, който ви е изпратил имейл, има голямо значение, пита тя. Принципно това трябва да стане в рамките на 24 часа.
Важността на комуникацията е важна и заради скорошни инициативи на различни компании за разнообразие, справедливост и приобщаване.
За да бъдеш добър работодател, трябва да умееш да работиш с различни като характер хора. Това изисква отлични комуникативни умения.
По отношение на планирането на задачите и времето, независимо каква позицията заемате, тези две умения са много важни.
Гъвкавостта е меко умение, което изисква да можете да се адаптирате към задачите, новите условия на работа и т.н. Например, да се заемете с една задача, след това с друга, после да влезете в разговор в Zoom и да се върнете към списъка с планирания дневен ред или пък вече обновения.