Louis Vuitton избра бременната Риана за реклама на новата си линия
Ексцентричният стил на поп дивата Риана, която е в напреднала бременност, достига нови висоти в кампанията на Louis Vuitton, пише CNN.
Музикалната звезда изгря на билборд в Париж преди ревюто на луксозната марка в столицата на модата, а провокативните й снимки веднага станаха обект във вниманието на модните критици.
Кампанията е ръководена от музиканта Фарел Уилямс, който представи първата си колекция за Louis Vuitton, след като през февруари наследи покойния Върджил Аблох на поста творчески директор на мъжкото линия, припомня CNN.
Кадрите с Риана са дело на фотографите Кейзо Китаджима и Мартин Симс, а заедно с придружаващия ги видеоклип на кампанията представят новата версия на Фарел Уилямс на емблематичната чанта Speedy на Louis Vuitton.
"Speedy винаги е била мъжка платнена чанта, докато не направиха по-малка версия за Одри Хепбърн през 1965 г.", се казва в прессъобщение на Фарел Уилямс. "Исках да взема нещо, което ми се струваше, че ще бъде унисекс, и просто да направя страхотна чанта за хората. Това е ежедневна икона, замислена за всяка сфера на живота."
Риана е заснета с различни версии на аксесоарa в червено, зелено, жълто и синьо.
На други от снимките е облечена в дрехи на Louis Vuitton с мотив на шахматна дъска, който беше силно застъпен в звездното шоу на марката за пролет-лято 2024 г. миналия вторник.
По време на дебютното ревю на Фарел Уилямс самата Риана пристигна със закъснение, но зае мястото си на първия ред заедно с партньора си – рапъра A$AP Rocky, от когото очаква второ дете, допълва CNN.