Кралиците носят Prada: Модната къща облече женския футболен отбор на Китай
Prada представи официално новото си партньорство с националния женски футболен отбор на Китай.
Луксозната марка заяви, че дава на отбора "свеж и модерен имидж извън терена" преди Световното първенство по футбол за жени това лято, съобщи CNN.
Постът от социалните мрежи бързо се разпространи в платформата за микроблогове Weibo, където е гледан над 300 милиона пъти.
Новината за партньорството за кратко оглави списъка с най-актуалните теми на платформата, като много потребители приветстваха новия имидж на отбора.
"Кралиците носят Prada", гласеше един от популярните коментари.
Потребителите на Weibo коментираха, че изборът на Prada следва скандалите, свързани с нейните предишни посланици в лицето на китайски знаменитости, отбелязва CNN. Затова за новата кампания дори беше създаден хаштаг #PradaFinallyGotTheRightOne.
През 2021 г. марката анулира договора си с актрисата Джън Шуан, след като бившият ѝ партньор я обвини, че е изоставила двете им сурогатни бебета в САЩ.
Неотдавна марката се дистанцира и от бившия посланик Цай Сюкун, след като жена, с която той е имал отношения, заяви, че е направила аборт по предполагаемо настояване на певеца. В изявление той отрече да е извършил каквото и да било нарушение.
Междувременно друг потребител предположи, че националният отбор на Китай, който в момента е на 14-о място в света, е "далеч от лигата на Prada".
Според други, визията на отбора изглежда твърде мъжка. "Prada може да направи нещо по-добро за момичетата", гласи коментар. "Това не изглежда достатъчно добре."
Prada has revealed a partnership with the Chinese Women’s National Football Team, in an effort to support talented young athletes and explore the world of sport. https://t.co/1iJQkjrfuf
— WWD (@wwd) July 10, 2023
Както модната къща, така и нейната компания майка LVMH съобщават за възходящи продажби в Китай, откакто страната отвори врати след три години на строга политика заради Covid-19.
През май Prada обяви, че регионалните продажби в Азиатско-тихоокеанския регион са нараснали с 22% през първото тримесечие на 2023 г. и макар че марката не даде подробни данни за Китай, тя съобщи, че дейността ѝ в страната "се е върнала към растеж".