Prada представи официално новото си партньорство с националния женски футболен отбор на Китай.

Луксозната марка заяви, че дава на отбора "свеж и модерен имидж извън терена" преди Световното първенство по футбол за жени това лято, съобщи CNN.

Постът от социалните мрежи бързо се разпространи в платформата за микроблогове Weibo, където е гледан над 300 милиона пъти.

Новината за партньорството за кратко оглави списъка с най-актуалните теми на платформата, като много потребители приветстваха новия имидж на отбора.

"Кралиците носят Prada", гласеше един от популярните коментари.

Prada засилва присъствието си в света на блокчейн технологиите и NFTТази седмица Prada ще пусне на пазара 100 токена, деноминирани във валутата на Ethereum

Потребителите на Weibo коментираха, че изборът на Prada следва скандалите, свързани с нейните предишни посланици в лицето на китайски знаменитости, отбелязва CNN. Затова за новата кампания дори беше създаден хаштаг #PradaFinallyGotTheRightOne.

През 2021 г. марката анулира договора си с актрисата Джън Шуан, след като бившият ѝ партньор я обвини, че е изоставила двете им сурогатни бебета в САЩ.

Неотдавна марката се дистанцира и от бившия посланик Цай Сюкун, след като жена, с която той е имал отношения, заяви, че е направила аборт по предполагаемо настояване на певеца. В изявление той отрече да е извършил каквото и да било нарушение.

Защо в Китай вече не е готино да парадираш с богатството си?Неравенството между бедните и богатите в Китай е голямо

Междувременно друг потребител предположи, че националният отбор на Китай, който в момента е на 14-о място в света, е "далеч от лигата на Prada".

Според други, визията на отбора изглежда твърде мъжка. "Prada може да направи нещо по-добро за момичетата", гласи коментар. "Това не изглежда достатъчно добре."

Както модната къща, така и нейната компания майка LVMH съобщават за възходящи продажби в Китай, откакто страната отвори врати след три години на строга политика заради Covid-19.

През май Prada обяви, че регионалните продажби в Азиатско-тихоокеанския регион са нараснали с 22% през първото тримесечие на 2023 г. и макар че марката не даде подробни данни за Китай, тя съобщи, че дейността ѝ в страната "се е върнала към растеж".