На разходка с Vision Pro - очилата на Apple превземат улиците
"Нямаме търпение хората да усетят магията", заяви главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук миналата седмица, когато компанията пусна хедсета Vision Pro на пазара.
Според експертите основното предизвикателство пред Apple през следващите години ще бъде да въодушеви масовите потребители за нов тип устройство, което досега е било предназначено предимно за гейминг.
Хедсетът също така ще бъде сред най-скъпите продукти на компанията - 3500 долара (3255 евро) - цена, която кара повечето анализатори да прогнозират, че тя ще може да продаде само 1 милион или по-малко устройства през първата година.
Независимо от това, за кратко време множество ентусиазирани потребители заснеха клипове как ползват хедсета, разкривайки различните му функции.
Видеоклип, в който носите Vision Pro в дома си, не е достатъчен, за да изпъкнете в икономиката на вниманието.
Ако наистина искате да привлечете погледите, трябва да покажете как ползвате технологията навън.
Например в ресторант
People eating with the #AppleVisionPro ???????? pic.twitter.com/bTeOXOUpeH
— hi my name is . (@TuckerC88633520) February 4, 2024
Или докато се разхождате по улицата
Walking paid adverts. #AppleVisionPro pic.twitter.com/mWSeUKQoxy
— Simon Hodgkins (@simonhodgkins) February 4, 2024
Или извеждайки вашето куче-робот
Oh no it’s reached London#AppleVisionPro pic.twitter.com/Hh3ovCxKWm
— Zac Alsop (@zacalsopp) February 4, 2024
Защо не на шофьорската седалка на самоуправляваща се Tesla?
Think different. #applevisionpro pic.twitter.com/dEALUsntS8
— Dante (@lentinidante) February 2, 2024
Компанията е създала нещо, предназначено да се използва предимно вкъщи и почти сигурно не пред непознати. Но хората, които са най-заинтересовани да покажат новия продукт на Apple, искат да го направят пред възможно най-голяма публика, отбелязва Business Insider.
Ако плановете на компанията бъдат реализирани, в крайна сметка този продукт ще стане достатъчно евтин и популярен, за да не е проблем да го носите на публични места.