Когато Тайгър Уудс се раздели с Nike миналия месец, това означаваше, че голф легендата ще бъде посланик на нова марка за първи път в професионалната си кариера. Оказва се, че Уудс ще бъде посланик на собствена марка.

В партньорство с TaylorMade, Уудс представи в понеделник нов лайфстайл бранд, наречен Sun Day Red - името е препратка към неговия емблематичен полошърт в червено, който той носи по време на финалните кръгове на турнирите.

„Научих толкова много през годините и имам огромен опит в коригирането на облеклото и обувките си, за да ми помогнат да играя по-добре“, казва 48-годишният Уудс в изявление. „Има неща, които никой не знае, че съм правил през годините. Готов съм да споделя тези тайни със света“, добавя той.

Уудс беше рекламно лице на Nike 27 години, откакто стана професионалист през 1996 г., като през годините партньорството му с бранда прерасна в една от най-емблематичните сделки в спорта. Nike има конферентен център в централата си в Бийвъртън, Орегон, който носи името на Уудс.

Nike, за разлика от други големи марки, работили с Уудс, остана до него дори когато секс скандал разтърси кариерата на голф играча.

Тайгър Уудс скъса с Nike – краят на едно 27-годишно партньорствоЛегендарният голфър все още е един от най-известните спортисти в САЩ

За TaylorMade партньорството с Уудс е начин да разшири портфолиото си - американският производител на голф екипировка е известен предимно със своите стикове, топки и друго оборудване.

Връзката между TaylorMade и Уудс не е съвсем нова. Голф звездата използва стикове на компанията от 2017 г. - промяна, която той направи, след като Nike излезе от бизнеса с оборудване за голф.

Майстор на победите: Стратегията на LVMH за превземане на Олимпийските игриЛуксозният гигант LVMH е най-големият местен спонсор на игрите в Париж това лято. Проектира медалите и униформите на френски спортисти и предлага VIP апартаменти

Логото на Sun Day Red представлява стилизиран тигър, съставен от 15 ивици – по една за всеки голям шампионат, спечелен от Уудс.

Дейвид Ейбълс, главен изпълнителен директор на TaylorMade, казва пред The Wall Street Journal, че Уудс е участвал отблизо в процеса на проектиране на продуктите, но е отправил сложен въпрос относно актуалността на логото.

„Какво ще правим, когато спечеля 16-ия си турнир?“, попитал Уудс.

Казах му, че ще добавим още една ивица, разказва Ейбълс.

Продажбите на някои от продуктите на Sun Day Red ще стартират на 1 май. Компанията описва облеклото си като първокласно, като полошърт моделите ще струват от $115 до $135, а обувките – над $200.

Феновете ще видят за първи път Уудс в облекло, различно от Nike, докато се подготвя за игра в Genesis Invitational в Riviera Country Club тази седмица. Именно тогава ще дебютира новата линия на голф звездата.

Това е същият турнир, на който Уудс направи своя дебют в PGA Tour през 1992 г. и където преди няколко години претърпя ужасяваща автомобилна катастрофа.

Нараняванията от този инцидент са една от причините Уудс, на 48 години, да заяви, че не очаква отново да играе по пълен график.

Уудс пропусна по-голямата част от миналия сезон, след като претърпя операция на глезена, но наскоро се завърна и даде по-оптимистична оценка на здравето си. Въпреки признанието, че една от трудностите на състезанието след катастрофата е простата задача да изминеш 18 дупки, Уудс каза през ноември, че болката, която е изпитвал в глезена, вече е изчезнала благодарение на последната операция.

Най-добрият сценарий, каза той наскоро, би бил да се състезава веднъж месечно - което е много повече, отколкото през последните две години.

„Мисля, че това е реалистично“, заяви Уудс.

Снимки: Getty Images