През януари Джеръми Алън Уайт взриви интернет с горещата реклама на линията мъжко бельо Calvin Klein.

Сега звездата от „Мечката“ се завръща в нова лятна кампания, като този път се подвизава край басейн с дънковите предложения на марката.

Видеото продължава досегашната стратегия на Calvin Klein – запотени секси знаменитости в комбинация с класически мелодии. И защо не, след като последната реклама грабна милиони в медиите само за първите 48 часа, направи десетки милиони гледания в TikTok и предизвика лавина от мемета, пише FastCompany.

Миналата седмица Calvin Klein пусна подобен стилен спот, в който Грета Лий позира на фона на We Got The Beat на The Go-Go's.

Сега имаме Уайт, който се излежава край басейна и играе с кучето си под звуците на Crimson and Clover на The Shacks.

„Естетиката на Calvin Klein винаги е била неподвластна на времето и за мен беше страхотно да се завърна с целия творчески екип за тази нова кампания“, коментира самият актьор, цитиран от Variety.

Визията за кампанията Уайт включва бельото и денима на Calvin Klein за Есен 2024: дънки The 90s Straight, Slim Fit и Standard Straight, яке Trucker 90s и тениска с лого Monogram. Под всичко това се крие модерното бельо Cotton Air и емблематичното Cotton Classic, допълнени от слънчеви очила на марката.

В професионално отношение, на носителя на награда „Еми“ предстои да се превъплъти в образа на Брус Спрингстийн във филма Deliver Me From Nowhere на 20th Century Studios.

Лентата разказва историята за създаването на албума на рок легендата от 1982 г. Nebraska и е адаптация на книгата на Уорън Занес от 2023 г. с едноименното заглавие.

Филмът ще проследи Брус Спрингстийн и пътя на създаването на неговия шести студиен албум - мрачна, изчистена колекция от песни, която бележи нова артистична посока на рокаджията от „Born to Run“.