„Оцеляването“ на съвременното работно място става все по-трудно между масовите уволнения, изискванията за завръщане в офиса, дългите часове труд и постоянния поток от имейли и служебни чатове.

Ето защо не е учудваща тенденцията, че все повече служители започват да мразят работата си, пише Fast Company.

Но ако сте от онези, преживели последното „преструктуриране“ на компанията, с вървящите към него „пренареждане“, „предефиниране“ и „съкращаване“, вероятно ще се съгласите, че едно от най-досадните неща в работата днес е корпоративният жаргон.

И докато някои служители предпочетоха стратегията на „тихото напускане“ това лято, Glassdoor, платформата за търсене на работа, анкетира своите потребители за най-лошия жаргон, използван от колегите им в офиса.

Списъкът включва фрази, вдъхновени от реални ситуации. Стотици професионалисти се включиха и отговориха на поредица от анкети, които Glassdoor проведе през последната седмица на август.

Според тях, най-лошият жаргон, използван на работното място е изразът:

„Сглобяваме самолета, докато летим с него“, последван от „Нека кликнем два пъти върху това“.

На трето място се нарежда една от най-употребяваните фрази, любима на шефовете и пасивно-агресивните колеги навсякъде по света:

„Нека ти върна отговор малко по-късно“, което на практика означава, че ще се преструвам, че ще се занимая с твоя въпрос и ще ти върна отговор по-късно, но не разчитай много на това.

Потребителите на Glassdoor признават, че не харесват и фразата от политиката на компанията си „ние сме като семейство“, която също е на челно място в класацията.

Ако от всичко това изобщо има добра новина, тя е че служителите използват твърде много думи и фрази. Трябва просто да казвате това, което имате предвид. Другият извод е, че ако сте виновни за използването на дразнещ офис жаргон, вашите колеги със сигурност въртят очи зад гърба ви.