Tuxedo Society: Клубът, който продава мечтата за живот на върха
Луксозни яхти, изискани вечери и безупречен стил – но дали това е реалност или просто добре планирано съдържание за социалните мрежи
Видео, което обикаля X, приковава вниманието на потребителите с бляскавите си кадри - разходка с яхта в езерото Комо, вечеря на свещи около безкрайно дълга маса, както и безупречно облечени млади хора. На пръв поглед изглежда, че това съдържание представя отблизо живота на висшето общество. Но истината далеч не е такава.
Митът бързо беше развенчан от един потребител. „Съжалявам, че ви развалям представите, но познавам едно от момичетата, което участва във видеото. Нищо от това не е истина“, пише Луис Пизано в коментар под публикацията. „Това е ‘Instagram клуб’, в който, ако те приемат, заплащаш такса, за да се обличаш като богаташ и да създаваш съдържание в стил ‘old money’.“
Добре дошли в Tuxedo Society - затворен клуб в Обединеното кралство, който ви обещава достъп до „луксозни локации“, както и възможност за „изграждане на мрежа от контакти“.
Клубът е създаден от търговеца на класически автомобили Рикардо Капотости, като идеята е да се рекламира като вход към един по-елегантен и бляскав свят. Или както гласи мотото му: „Хубави хора, които правят хубави неща на хубави места.“
Официалният сайт на клуба обещава възможността „да се свържете с влиятелни хора от целия свят“. Според друг потребител в X обаче пространството наподобява повече „Дисниленд за бъдещи светски личности“.
Tuxedo Members Club има два сайта - единият представя луксозния начин на живот, а другият е за кандидатстване, но засега остава в режим „Очаквайте скоро“.
За да станете част от общността, трябва да докажете, че годишните ви доходи достигат поне 500 000 евро или че притежавате активи за седемцифрена сума. Според Пизано обаче това е по-скоро маркетингов трик, тъй като той лично познава членове, които не отговарят на тези изисквания.
Процесът за прием включва одобрение, включително и въвеждащо видео интервю с член на борда. Годишната такса за членство е 6000 евро, а ако не подновите абонамента си - мястото ви отива при следващия кандидат.
Сред настоящите членове са инфлуенсъри като Федерико ди Кустоца и моделът Киара Басо, които позират до класически автомобили, в елегантни тоалети или на тенис кортове. Единствената личност с наистина „синя кръв“ е Еуджения Хановер, модел, чието родословие произлиза от историческата династия Хановер.