Ако досега не сте имали шанса да чуете за китайския автомобилен бранд Foton, то сега е моментът да научите повече за него. Защото той влиза на българския пазар благодарение на Фючър Тръкс АД, част от групата на Булавто, като това е една от първите стъпки на марката за цяла Европа. С това портфолиото на Булавто Груп става още по-богато и диференцирано.

Как започва историята на българския автомобилен дистрибутор?

Основана през 1993 г., Булавто Груп отбеляза своята 32-годишнина този месец., утвърждавайки се като лидер в българския автомобилен сектор. Компанията е специализирана в дистрибуцията и сервизното обслужване на леки автомобили, тежкотоварни превозни средства, автобуси, специализирана техника и надстройки. С мрежа от търговски и сервизни центрове в София, Варна, Бургас и Стара Загора, Булавто предлага цялостни транспортни решения, включително продажби, следпродажбено обслужване и 24-часова пътна помощ. Нейната мисия е да подпомага клиентите си чрез персонализирани решения и надеждни продукти.

Кой брандове се довериха на Булавто Груп?

Булавто Груп разполага с впечатляващо портфолио от световни марки, утвърждавайки лидерството си в автомобилния бранш. Сред тях са Iveco (от 2001 г., с камиони, автобуси и специализирана техника), Ford Trucks (от 2017 г., с модели като F-MAX), Piaggio (Porter NP6, разработен с Foton), както и Renault, Dacia, Toyota, Lexus и много други. Това разнообразие дава възможност на Булавто Груп да предлага ефективни транспортни решения, съобразени с нуждите както на частния сектор, така и на публичната сфера.

Потенциалът на партньорството с Foton

“Включването на Foton в портфолиото на Булавто Груп е ясен отговор на нуждата от устойчиви и достъпни транспортни решения. В контекста на новите екологични изисквания бизнесът и институциите търсят алтернативи, които са едновременно ефективни и приложими. „За нас това е стъпка към реални решения – съобразени с регулациите и нуждите на пазара“, коментира Павел Лефтеров, изпълнителен директор на Фючър Тръкс АД. Със своите електрически и хибридни превозни средства, Foton ще подпомогне развитието на екологична инфраструктура в България, включително мрежи за зареждане и сервизи.

Как Foton избира България?

Анализирайки структурата на пазарите и съответните типове потребители, Foton избра България като стратегическа точка за навлизане на европейския пазар. До този момент иновативният бранд е акостирал в Италия, Гърция, Испания, Германия, Португалия, Румъния, Сърбия, Полша и Турция. Това партньорство позиционира България като ключов играч в разпространението на електрическите и хибридни технологии на Foton, които отговарят на строгите европейски стандарти за емисии. С над 6400 инженери в развойни центрове в Китай, Германия, Япония и САЩ, Foton постига изключително кратки срокове за разработка и производство, често с месеци по-бързи от европейските конкуренти. Това позволява гъвкавост и бързо внедряване на нови технологии, включително интелигентни системи и софтуерни решения.