Ухание на Тръмп: Президентът пусна нова линия парфюм
Ароматът Victory 45-47, препратка към двата му мандата, е „всичко за победата, силата и успеха“ – на цена от 249 долара
&format=webp)
Президентът на САЩ Доналд Тръмп пусна нов продукт към собствения си бранд: марков парфюм и одеколон, които се продават на цена от 249 долара.
Ароматите, наречени Victory 45-47, препратка към двата му президентски мандата, са „всичко за победата, силата и успеха“, написа Тръмп в собствената си социална мрежа Truth Social.
„Вземете си флакон и не забравяйте по един и за близките си. Наслаждавайте се, забавлявайте се и продължавайте да побеждавате!“, допълни той.
С „емблематична“ и „лимитирана серия“ и налични за мъже и жени (дамската версия е обявена като изразяваща „увереност, красота и неудържима решителност“), ароматите Victory 45-47 не са първият парфюм на Тръмп.
Миналия декември той лансира „Fight! Fight! Fight! Fight!“, точно навреме за празниците, пише Euronews.
Новият аромат идва на пазара точно след като републиканците в Сената прокараха законопроекта за данъчни облекчения и съкращаване на разходите с най-малка разлика. Т. нар. „голям, красив“ законопроект директно съкращава 128 млрд. долара от финансирането на Програмата за допълнително подпомагане за храни (SNAP) и близо 880 млрд. долара за Medicaid, което може да лиши над 10 млн. американци от здравно осигуряване.
Известни личности се обявиха срещу тези съкращения, като подписаха отворено писмо, в което се посочва, че те са „неприемливи и неправилни“ и че „не е това начинът, по който хората в тази страна се отнасят един към друг, когато са изправени пред трудни времена“.
„16 милиона американци са на път да загубят здравните си грижи, но отиват да си купят гаден парфюм...“, написа потребител в социалните мрежи под пост за продукта.
Новото бизнес начинание не е голяма изненада, тъй като Тръмп никога не е избягвал маркетингови възможности, независимо колко груби или подкопаващи доверието са те, отбелязва Euronews.
В края на предизборната кампания миналата година екипът му дори вдигна летвата с наплив от артикули като шалчета. The New York Times тогава заяви, че продажбите на маркови артикули на Тръмп са част от „извънредните усилия да съчетае личните си финанси със стремежа си да се върне към политическата власт“.
Според Forbes Тръмп може да е спечелил до 315 млн. долара от криптовалутата $TRUMP от пускането ѝ на пазара през януари, а според последния доклад за оповестяване на финансови данни той е спечелил 57 355 532 долара от дела си в криптовалутната платформа World Liberty Financial, 2,8 млн. долара от Trump Watches и 3 млн. долара от книгата Save America.
Не е изненадващо обаче и че новият парфюм на Тръмп срещна ожесточени реакции в социалните мрежи.
„От крипто измами до съмнителни сделки с недвижими имоти, телефони на Тръмп и одеколон. Той никога не е спирал да използва президентството, за да обогатява себе си и семейството си. Продължавайте напред, MAGA. Опитайте се да защитите тази очевидна корупция“, написа един от потребителите.
„Какъв горд ден да бъдеш републиканец!“, заяви саркастично друг.
„Съжалявам - но е много трудно да се поддържа високо мнение за всеки, който смята, че това е подходящо поведение за президента на Съединените щати. Той позори страната и кара поддръжниците си да изглеждат като глупаци всеки ден.“, смята друг потребител.
„Напомням, че Джими Картър се оттегли от фермата си за фъстъци, защото се притесняваше, че това е конфликт на интереси.“, написа консултантът по комуникации Родерика Ейпълхейт.
Разни хора, разни идеали.