Цветята и количките донесоха рекордните $5,4 млрд. на Lego
Гигантът в играчките отбеляза 12% скок в приходите си от началото на годината и добави 314 нови комплекта за шестмесечието, което е още един рекорд
&format=webp)
Сериите с цветни саксии, кактуси и състезателни колички от Формула 1 са допринесли за 12% ръст на приходите на Lego през първата половина на годината.
Компанията отчете рекордните 34,6 милиарда датски крони или 5,4 милиарда долара приходи в полугодишния си отчет. Оперативната печалба е нараснала с 10% на годишна база до 9 милиарда датски крони или 1,4 милиарда долара, съобщава CNBC.
„Това е най-доброто първо полугодие в историята“, заяви главният изпълнителен директор Нилс Кристиансен. „Това е рекорд по приходи, по оперативна печалба, по нетна печалба. Така че сме много доволни.“, допълни той.
Производителят на сглобяеми серии играчки пусна 314 нови комплекта през първите шест месеца на годината, което е още един рекорд.
Lego постоянно добавя нови продукти към портфолиото си, разширявайки се в областта на интериорния дизайн с комплекти за стена, както и свързани с анимационната детска програма Bluey и любимата на One Piece, допълва CNBC.
Сега предстои компанията са развие многогодишното си партньорство с Pokemon, което ще се появи на пазара през 2026 г.
„Винаги можете да намерите нещо, което наистина ви харесва, поп културата, която ви интересува, или нещото, което ви вълнува. Това работи много добре.“, допълва Кристиансен.
С разширяването на каталога си с продукти Lego е разширила и потребителската си база. Например линията от ботанически продукти – растения, букети от цветя и кактуси, и продължаващото партньорство с Epic Games – което пренася Lego в дигиталното пространство и елементи от популярната видеоигра Fortnite във физическия свят, са насърчили новите фенове.
„Те разбират какво е това и какво им дава, как им позволява да изразят себе си, но и да се отпуснат и да се фокусират върху нещата по различен начин. Така че ботаническите комплекти се оказват добри за привличане на нови потребители към марката, а след като сглобят своя комплект, те могат да преминат към нещо друго.“, допълва директорът на компанията.
Lego отвори 24 нови магазина в световен мащаб през първите шест месеца на годината и отваря все повече физически търговски обекти в райони, където, за разлика от Великобритания и САЩ, потребителите не са израснали с емблематичните цветни тухлички, например страни като Китай и Индия, допълва CNBC.