Тейлър Суифт счупи рекорда на британската звезда Адел след като новият ѝ албум The Life of a Showgirl продаде 3,5 милиона копия само в САЩ, засенчвайки рекорда на Адел с нейния „25“ от 3,4 милиона копия през първите седем дни на декември 2015 г.

Според Luminate, най-новият рекорд на Суифт е комбинация от 3,2 милиона копия на албума и 300 000 единици от стрийминг, но това е само в рамките на 5 дни, което означава, че крайните продажби за първата седмица ще бъдат много по-високи, отбелязва Euronews.

Въпреки това The Life of a Showgirl получи смесени отзиви – за едни това е „най-добрият й албум“, за други – „най-лошият албум на Тейлър Суифт досега“, а освен това предизвика и негативни реакции по отношение на представянето му и потенциалното използване на изкуствен интелект в промоционалните видеоклипове.

Певицата отговори на критиките.

„Приветствам хаоса. Правилото в шоубизнеса е, че ако в първата седмица от излизането на албума, споменавате името ми и заглавието му, вие ми помагате“, заяви тя в The Zane Lowe Show на Apple Music.

„А що се отнася до изкуството, аз имам голямо уважение към субективните мнения на хората. Не съм полицай на изкуството. Всеки има право да чувства точно това, което иска. А нашата цел като артисти е да бъдем огледало.“, допълни звездата.

„Харесва ми, когато феновете казват: „Преди не харесвах Reputation, но сега, след като преживях някои други неща в живота си, това е любимият ми албум.“ Или „Преди бях момиче, което харесваше Fearless, а сега съм обсебена от Evermore.“ Когато създавам музиката си, обръщам голямо внимание на наследството – знам какво съм създала, знам, че го обожавам. Знам, че всичко е част на Showgirl“.